De originele tassen zijn mooi, maar pokkeduur
Binnentassen
Moderator: RT_Patrick
-
Toine
Binnentassen
Ik ben voor mijn R1200RT op zoek naar binnentassen voor zowel topkoffer als zijkoffers. Is er iemand die een goed adres weet waar je prijs/kwaliteit wat aardig kan vinden?
-
Dave
Re: Binnentassen
Hoi Toine,
Rechtsboven vind je het zoekvenster voor dit forum. Type daar TASSEN en je vindt een waslijst aan berichten (43) op dit forum hierover.
Maar: mijn tip voor de koopjesjagers onder ons: http://www.hein-gericke.de/gepack/weich ... schen.html. En als eerder gezegd, ik doe hier al jaren mee.
Succes met je zoektocht!
Dave
Rechtsboven vind je het zoekvenster voor dit forum. Type daar TASSEN en je vindt een waslijst aan berichten (43) op dit forum hierover.
Maar: mijn tip voor de koopjesjagers onder ons: http://www.hein-gericke.de/gepack/weich ... schen.html. En als eerder gezegd, ik doe hier al jaren mee.
Succes met je zoektocht!
Dave
- gerard2
- Type: R1200RT
- gerard2
Even ter verduidelijking:
Site is niet zo super gebruiksfreundlich maar als je aan de rechterzijde even op foto's klikt kun je ze zien.
Succes
Site is niet zo super gebruiksfreundlich maar als je aan de rechterzijde even op foto's klikt kun je ze zien.
Succes
-
Toine
Zien er idd leuke tassen uit en qua prijs vallen die heel goed mee... Ga ze is een mailtje sturengerard2 schreef:Toine,
Ik gebruik deze en die bevallen meer dan zeer uitstekend.
De prijzen zijn ook zeer redelijk.
- hansuitolst
- Bijz: Exclusive
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Olst
Ik heb hier (www.bikespareparts.nl) mijn binnentassen van de koffers gekocht 59 euro, degelijke kwaliteit. Ook andere onderdelen hier gekocht. Snelle levering. Goede webwinkel.
Hans
Hans
Het begon in 1974 met een Suzuki GT250, nu een R1200RT (sinds 11-2010) en een F650GS (uit 2000). Meeste kms, >200.000 op een Honda ST1100
-
jeroen12
Die van bikespareparts heb ik ook, maar ik vind ze een beetje slap en vormloos. Daarom heb ik gisteren de originele BMW tassen gekocht. En zijn de bikespareparts tassen dus 'over'. Een liefhebber mag ze voor een prikkie af komen halen.
- Ares
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drenthe
Binnentassen
Op eBay worden regelmatig tassen aangeboden niet de originele maar met dezelfde pasvorm.
Sent from my iPhone aan alle forumleden
Ares
Sent from my iPhone aan alle forumleden
Ares
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 6832 Weergaves
-
Laatste bericht door Vacaro
-
- 1 Reacties