Je kunt proberen de schakelaar in te spuiten met contact-spray (liever geen WD40).
En na het inspuiten de schakelaar herhaaldelijk bedienen om de contacten proberen op die manier te reinigen.
Naar ik heb begrepen is de manier waarop de handverwarming werkt op de

dat beide verwarmingsspoelen óf parallel (stand A, oftewel 100%, bovenkant van de schakelaar ingedrukt) óf in serie (Stand B, oftewel 50%, onderkant van de schakelaar ingedrukt) komen te staan.
En de middenstand is de uit-stand.
(ps: het duurt langer in de 50% stand voordat je iets voelt van verwarming, dat is normaal)
Op de achterzijde van de schakelaar zitten 3 draden;
- Zwart; loopt naar de handvat-verwarming
- Oranje; loopt naar de handvat-verwarming
- Groen-met-blauwe blokjes; loopt via zekering #7 naar een geschakelde +12 volt aansluiting op het framecircuit.
Aan de handvatverwarmingsspoelen zitten twee draden;
- Zwart; komende vanaf de handvatverwarmingsschakelaar
- Bruin; verbonden met min-pool van de accu. (massa)
Of het is inderdaad een draadje of aansluiting achterop de schakelaar.