garmin 2610

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
visitor

garmin 2610

Ongelezen bericht door visitor »

hoi,
ik kan een garmin 2610 kopen tweede hands. is hij te gebruiken in combinatie met autocom active-plus?
Ik bedoel heeft hij een aansluiting (audio/headset) van 3,5mm. Verder had ik begrepen dat hij waterdicht is?

_001
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: garmin 2610

Ongelezen bericht door Berrybeer »

...dat eerste weet ik helaas niet.. _001 Wat ik wél weet is dat ie idd waterdicht & oerdegelijk is....maaaaar dat Garmin er al een tijdje geen nieuwe kaarten meer voor maakt. Wil je er eentje waar je wél de nieuwste kaarten kunt opzetten, kun je volgens mij bescheiden mening beter uitkijken naar een 2820 of BMW Navigator III, deze hebben overigens ook BT wat misschien het antwoord is op je eerste vraag. Beiden worden overigens toevallig ook op ons eigen forum te koop aangeboden... :D
visitor

Ongelezen bericht door visitor »

hoi,
Dat wist ik helemaal niet,dat er zoiets op het forum wordt aangeboden.
Waar moet ik dan zijn ?
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

UW GRATIS ADVERTENTIE KOOP/VERKOOP/GEVRAAGD

viewforum.php?f=7
PaPinkelman
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Woonplaats of omgeving: Helmond

Ongelezen bericht door PaPinkelman »

visitor schreef:hoi,
ik kan een garmin 2610 kopen tweede hands. is hij te gebruiken in combinatie met autocom active-plus?
Ik bedoel heeft hij een aansluiting (audio/headset) van 3,5mm. Verder had ik begrepen dat hij waterdicht is?

_001
Terug naar de originele vraag:
De Streetpilot 2610 heeft een standaard jack aansluiting als audio output. Ik heb er zelf een, maar weet niet uit mijn hoofd of het een 2,5 of 3,5 mm is. Volgens mij heeft Autocom daar een speciale kabel voor (is wel nodig ivm voorkomen van een aarde-lus).
En ja, de 2610 is waterdicht. De mijne heeft al vele regenbuien overleefd.

Punt van aandacht: voor de 2610 brengt Garmin geen kaart updates meer uit. Je kunt wel zgn. Open Street Maps gebruiken, deze zijn gratis en soms zelfs beter up-to-date dan Garmin kaarten!

Link naar 2610 specs: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=6397
Groeten,
Frank

BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
wil51
Type: R850RT
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Ongelezen bericht door wil51 »

En inderdaad moet je de 2610 met een speciale autocom kabel verbinden met de autocom. Anders is de kans dat je 2610 of autocom kapot gaat.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”