Streetpilot 2610 software versie

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Skippy
Type: R1100RT
Bijz: 1996
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Petten

Ongelezen bericht door Skippy »

Ik heb een complete streetpilot 2610 over kunnen nemen, met alle software erbij.

Nu heb ik er ook een cd bij met de V9 versie van citynavigator.
Kan iemand mij vertellen van welk jaar deze is?, er zit ook een cd bij met citynavigatot 2008, is deze ouder of nieuwer als versie V9.

ik kan het op internet niet erg vinden, misschien mede omdat het systeem enigsinds gedateerd word.

Hans
wil51
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Ongelezen bericht door wil51 »

V9 is 2007.
Inspector Gadget

Re: Streetpilot 2610 software versie

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

@skippy;
Mijn update DVD van City Navigator Europe v9 is ook van (januari) 2007.

Belangrijke tip, maak een account aan op MyGarmin (https://my.garmin.com/) en registreer het serienummer van je apparaat. ("Uw Garmin-product registreren")
Met een beetje mazzel heeft de vorige eigenaar dat niet gedaan (of te lang geleden :idea:) en wordt je aangemerkt als nieuwe eigenaar met een "nieuw" apparaat, en krijg je van Garmin een gratis update naar de laatste versie, zijnde City Navigator Europe 2009.
En die is weer van eind 2008 (oktober om precies te zijn).
(wat in Garmin's optiek dus 2009 is ;) )

Is wel de laatste update die Garmin heeft uitgebracht voor die typen kaarten/apparaten, helaas.
wil51
Type: R850RT
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Ongelezen bericht door wil51 »

dutchmidiman schreef:Mijn update DVD van City Navigator Europe v9 is ook van (januari) 2007.

Belangrijke tip, maak een account aan op MyGarmin (https://my.garmin.com/) en registreer het serienummer van je apparaat. ("Uw Garmin-product registreren")
Met een beetje mazzel heeft de vorige eigenaar dat niet gedaan (of te lang geleden :idea:) en wordt je aangemerkt als nieuwe eigenaar met een "nieuw" apparaat, en krijg je van Garmin een gratis update naar de laatste versie, zijnde City Navigator Europe 2009.
En die is weer van eind 2008 (oktober om precies te zijn).
(wat in Garmin's optiek dus 2009 is ;) )

Is wel de laatste update die Garmin heeft uitgebracht voor die typen kaarten/apparaten, helaas.
Ik was de vorige eigenaar. :D
Ik heb de 2610 afgemeld bij Garmin en kan dus opnieuw geregistreerd worden door nieuwe eigenaar. Maar of je dan in aanmerking komt voor gratis update 2009 denk ik niet, maar valt te proberen natuurlijk.

@skippy heb je mijn mail nog gezien met bijlage pdf file gebruiksaanwijzing Cradle? Die vond ik nog en voor je gescand.
PaPinkelman
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Woonplaats of omgeving: Helmond

Ongelezen bericht door PaPinkelman »

Ik gebruik nu op mijn 2610 zgn. OpenStreetMap kaarten (OSM). Zijn "open source" kaarten die door vele vrijwilligers worden bijgehouden, zijn dus up-to-date. Tot nu toe werkt dit voor mij prima!
Installeerbare files voor Garmin systemen kan je downloaden via http://garmin.openstreetmap.nl/. Nederlandse website met werkwijze: http://www.gps-info.nl/openstreetmap.php
Groeten,
Frank

BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Ongelezen bericht door Wullum »

@PaPinkelman/Frank: repsect!!! Een electronica truukje wat Rob nog niet kende! Seltsam!!
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Wullum schreef:@PaPinkelman/Frank: repsect!!! Een electronica truukje wat Rob nog niet kende! Seltsam!!
....hahaha....maar kan me niet voorstellen dat Rob onderstaand draadje destijds niet gelezen had / heeft... :D
viewtopic.php?f=40&t=2568&p=30434&hilit ... %60#p30422
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Klopt, die topic herinner ik mij nu wel, maar ik had het niet bewaard of gemarkeerd, maar herinnerde mij nog wel iets van het bestaan.

Als over een aantal maanden dit draadje gesloten wordt, kan er een sticky van gemaakt worden.
Altijd handig voor het nageslacht cq nalezers.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”