Opgelost: autocom active-plus

Communicatie op je RT (intercom)

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
visitor

Opgelost: autocom active-plus

Ongelezen bericht door visitor »

hallo motorvrienden,
ik heb een autocom active-plus systeem gemonteerd op mijn rt.
heb via marktplaats een kabel gekocht om een kenwood portofoon aan te sluiten.uit de kabel komen een stekker tbv kenwood, twee din stekkers te weten 1x blauw 5 polig naar de grijze autocom, en 1x 7 polig grijs nog ongebruikt.

ik heb ook een ptt knop gekocht, met blauwe din stekker 5 polig. Die past natuurlijk niet in de grijze ongebruikte 7 polige stekker.
heb ik nu de verkeerde pttknop gekocht??? moet dit er een zijn met een 7polige din stekker??

of is de portofoonkabel fout en zou hij twee 5 polige stekkers moeten hebben waarvan een mannelijk en een vrouwelijk.
indien dit laatste zo is kan ik dan paralel aan de blauwe stekker een nieuwe blauwe stekker kunnen solderen op de zelfde aansluitingen.
hopelijk kan iemand me uit dit drama helpen.
met vriendelijke groet, _001 -1100- Eugene cabollet
Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: autocom active-plus

Ongelezen bericht door Baird »

Ik heb ook zitten stoeien met de stekkers van de Autocom. Op hun website vind je het nodige over de aansluitingen, de grijze DIN's zijn van de oudere series. Verder reageren ze heel goed op emails met duidelijke vragen, dus uiteindelijk gaat het je lukken!
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
visitor

Re: autocom active-plus

Ongelezen bericht door visitor »

bedankt voor de tip. ik heb hem opgevolgd en alles is opgelost.
mijn installatie (autocom active plus) werkt nu perfect met alles. kenwood porto's ,gps, mp3, _004
alle juiste verbindingen kunnen bestellen.
nogmaals dank.
groet,

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Communicatie”