Het lijkt me dat er meer plekken moeten zijn die ze verkopen, iemand nog suggesties ??
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
Dan ben je zeker niet goedkoper uit, en ik heb begrepen dat de TS € 60,- te duur vindt...Tour-ist schreef:En de dealer levert natuurlijk ook een rugkussen...
zag gisteren na terugkomst van een ritje zowaar dat de bovenste twee schroeven van het kussen (die dus eigenlijk in het kussen zelf vast horen te zitten) langzamerhand van het kussen loskomen...Berrybeer schreef:Bij mij sluit ie ook niet 100% tegen de topkoffer.....ook al had ik er wél een sjabloon bij.... Kheb 't niet exact nagemeten, maar ik schat dat 't bij mij ook een mm of 5 scheelt.
Heb ik ooit ook gehad.Berrybeer schreef:zag gisteren na terugkomst van een ritje zowaar dat de bovenste twee schroeven van het kussen (die dus eigenlijk in het kussen zelf vast horen te zitten) langzamerhand van het kussen loskomen...Berrybeer schreef:Bij mij sluit ie ook niet 100% tegen de topkoffer.....ook al had ik er wél een sjabloon bij.... Kheb 't niet exact nagemeten, maar ik schat dat 't bij mij ook een mm of 5 scheelt.
....zal dus volgend seizoen wel weer een nieuw kussen worden...
Super aardig van je Dave!!Dave schreef:@BerryBeer, eventueel wil ik je rugkussentje wel meenemen naar tijgerleathers voor een reparatie als dat nodig is. Daar moet ik mijn buddy opnieuw laten overtrekken (en aanpassen) dus kan ik dit misschien ook laten doen.
Laat maar weten...
Zoiets zei m'n vriendin gisteren ook al toen ze even ging proefzittenMet jou oplossing verwacht ik een soort "recliner" gevoel waar je heerlijk tegenaan zit, en moet oppassen dat je niet wegdommelt.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!