Ik wil een topkoffer aanschaffen en eigenlijk het leifst een van BMW.
Maar deze zijn nieuw veel te duur en gebruikt haast niet te vinden.
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Big W(alter) schreef:mijn schubert C2 past in de topkoffer!
klep opengeklapt en geen probleem.
Deze dus weliswaar nog op de RSRuudRT schreef:Hoi,
Nee er passen helemaal gen helmen in of je moet ze platslaan. :lol:
De BMW koffer is optisch mooier omdat die een mooi geheel maakt met de motor, voor 2 helmen in op te slaan moet je wel de givi maxi hebben.
Ergens op het forum staat een foto van beemerbert met een foto van een maxi.
Groeten Ruud
BeemerBert schreef:Deze dus weliswaar nog op de RSRuudRT schreef:Hoi,
Nee er passen helemaal gen helmen in of je moet ze platslaan. :lol:
De BMW koffer is optisch mooier omdat die een mooi geheel maakt met de motor, voor 2 helmen in op te slaan moet je wel de givi maxi hebben.
Ergens op het forum staat een foto van beemerbert met een foto van een maxi.
Groeten Ruud![]()
Passen inderdaad 2 helmen in. Givi maxi
Simpel idee waar ik zelf nog niet opgekomen was. En inderdaad: mijn Schubert Concept past er dichtgeklapt niet in, maar opengeklapt wel.Big W(alter) schreef:mijn schubert C2 past in de topkoffer!
klep opengeklapt en geen probleem.