Bedankje aan iedereen
Moderator: RT_Patrick
- mveenstra
- Type: R1100RT
- Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers - Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur
Bedankje aan iedereen
Hallo mede RT forumleden,
Een tijd terug vertelde ik op het forum dat ik niet naar de hyper pro workshop kon komen omdat mijn opa naar het ziekenhuis was gebracht met een hartaanval. Ik heb daar toen heel veel leuke reacties/steun van mensen gekregen en veel mensen probeerde me een hart onder de riem te steken. Zo wel op het forum als persoonlijk. Ik heb toen beloofd om te laten weten hoe het verder zou gaan. Dus bij deze:
Na dat hij is opgenomen is hij na een paar weken wel weer naar huis gegaan en leek het even beter te gaan. Echter was dit van korte duur. Hij kreeg weer een terugval en kon niets meer als in een stoel zitten en tv kijken. Ook dit ging niet lang goed en de dokter adviseerde om hem opnieuw te laten opnemen. Daar constateerden ze dat er nog veel meer mis met hem was en dat ze niets meer konden doen. Ze vertelden dat het niet lang meer zou duren.
Daarom moet ik nu helaas mededelen dat mijn Opa Donderdag 17-11 om 11:20 uur is overleden. Gelukkig wel op een vrij rustige manier en in zijn slaap en op zijn verzoek met al zijn geliefde er bij. Het klinkt misschien apart/hard, maar in zekere zin ben ik blij voor hem omdat hij nu niet meer langer hoeft te lijden. Hij is overleden op 81 jarige leeftijd.
Ik wil dan ook graag op deze manier iedereen bedanken voor alle steun die ze me hebben gegeven. Ik ben jullie hier heel erg dankbaar voor.
ps. Forumbeheerders mocht dit op de verkeerde plek staan of had ik dit beter op een andere manier kunnen laten weten. Dan hoor ik het graag.
Een tijd terug vertelde ik op het forum dat ik niet naar de hyper pro workshop kon komen omdat mijn opa naar het ziekenhuis was gebracht met een hartaanval. Ik heb daar toen heel veel leuke reacties/steun van mensen gekregen en veel mensen probeerde me een hart onder de riem te steken. Zo wel op het forum als persoonlijk. Ik heb toen beloofd om te laten weten hoe het verder zou gaan. Dus bij deze:
Na dat hij is opgenomen is hij na een paar weken wel weer naar huis gegaan en leek het even beter te gaan. Echter was dit van korte duur. Hij kreeg weer een terugval en kon niets meer als in een stoel zitten en tv kijken. Ook dit ging niet lang goed en de dokter adviseerde om hem opnieuw te laten opnemen. Daar constateerden ze dat er nog veel meer mis met hem was en dat ze niets meer konden doen. Ze vertelden dat het niet lang meer zou duren.
Daarom moet ik nu helaas mededelen dat mijn Opa Donderdag 17-11 om 11:20 uur is overleden. Gelukkig wel op een vrij rustige manier en in zijn slaap en op zijn verzoek met al zijn geliefde er bij. Het klinkt misschien apart/hard, maar in zekere zin ben ik blij voor hem omdat hij nu niet meer langer hoeft te lijden. Hij is overleden op 81 jarige leeftijd.
Ik wil dan ook graag op deze manier iedereen bedanken voor alle steun die ze me hebben gegeven. Ik ben jullie hier heel erg dankbaar voor.
ps. Forumbeheerders mocht dit op de verkeerde plek staan of had ik dit beter op een andere manier kunnen laten weten. Dan hoor ik het graag.
Groetjes Mike,
Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
- Marianne
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Scherpenzeel (Gld)
Re: Bedankje aan iedereen
Gecondoleerd. En fijn dat hij rustig en in het bijzijn van zijn geliefden is ingeslapen zonder al te veel lijden. Sterkte.
Groeten Marianne
Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Gecondoleerd van deze kant.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd zo vlak voor de kerst.
Ik weet wat het is mijn vader is op 80 jarige leeftijd, 5 jaar geleden gegaan.
Ik was toen net 2 maanden getrouwd.
Richard
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd zo vlak voor de kerst.
Ik weet wat het is mijn vader is op 80 jarige leeftijd, 5 jaar geleden gegaan.
Ik was toen net 2 maanden getrouwd.
Richard
- Wullum
- Type: R1250RT
- Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
- Land: DE
- Woonplaats of omgeving: Lkr. HN
Mike,
bij deze mijn medeleven. Sterkte.
Wim
bij deze mijn medeleven. Sterkte.
Wim
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Woonplaats of omgeving: Uden
Gecondoleerd Mike & aanhang.
- mveenstra
V-stream scherm
Allemaal heel erg bedankt voor alle condoleances. Wij (ik en mijn vriendin) zijn hier heel erg blij mee. Dit is overigens precies de rede waarom ik dit forum zo leuk vind. Iedereen leeft echt met je mee en al zijn het maar korte berichtjes. Ik ben er toch heel erg blij mee.
Groetjes Mike,
- Ares
- Type: R1200RT
- Woonplaats of omgeving: Drenthe
Bedankje aan iedereen
Gecondoleerd.
Ares
Ares
- Wildripper
- Type: R1200RT
- Land: Tsss echt niet
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- HanTeRT
- 2023
- Type: Overig R-serie
- Bijz: Full Options
- Woonplaats of omgeving: Overijssel
Gecondoleerd met dit verlies. Veel sterkte en kracht voor de komende periode.
Han
Han
Denk in oplossingen, niet in problemen.
- Willem Rietveld
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: 2014
- Land: Ned
- Woonplaats of omgeving: Almere
Gecondoleerd met jullie verlies en veel sterkte.
En nog bedankt voor je uitleg van het vervolg.
Willem.
En nog bedankt voor je uitleg van het vervolg.
Willem.
Keep on beeming
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
- mveenstra
V-stream scherm
Allemaal nogmaals heel erg bedankt voor jullie steun. Ben hier echt heel erg blij mee.
Groetjes Mike,
Hallo Medeforumleden,
Ik wil jullie allemaal heel vriendelijk bedanken voor de mooie bos bloemen die ik namens jullie heb ontvangen
door bemiddeling van Jos Wiersema na thuislomst van mijn Baypass operatie.
Het zal nog wel even duren dat ik weer op mijn
kan stappen, maar dat die tijd weer komt ben ik van overtuigd.
Nogmaals dank en tot ziens.
Bertus Beukers,
Almere.

Ik wil jullie allemaal heel vriendelijk bedanken voor de mooie bos bloemen die ik namens jullie heb ontvangen
door bemiddeling van Jos Wiersema na thuislomst van mijn Baypass operatie.
Het zal nog wel even duren dat ik weer op mijn

Nogmaals dank en tot ziens.
Bertus Beukers,
Almere.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 5265 Weergaves
-
Laatste bericht door frenes
-
- 10 Reacties