Allereerst bedankt voor het openstellen van het forum voor de 850 en 1150 RT.
Laten we dan maar eens beginnen met het laten zien van onze beauty's .
Aan de moderators om hier een sticky van te maken
Hier is ie :

Moderator: RT_Patrick
Bedankt Kees. Ik vind het er mooi uit zien, dus misschien wel de moeite waard (mijn motor is eens omgewaaid bij storm, hmmmmcdraaisma schreef:Hallo Hans,
Deze valbeugels komen van"Wunderlich"ik heb er dan ook nog kunststof
protektoren op,de prijs was toen die tijd denk €250.Je vraagt naar de tijd ze te plaatsen,je kunt daar gerust een halve dag voor uittrekken,de onderkuip moet je ook kleine stukjes uit halen.Ik plaats een paar foto,s die ik van internet gehaald heb.
Succes,
Kees,cdraaisma schreef:Hallo,
Begrijp ik het goed kun jij de foto,s niet zien die ik op het forum gezet heb?
cdraaisma schreef:Hallo Hans,
Misschien kan de beheerder de foto,s tevoorschijn toveren bij mij staan ze erop.Wat je R1100Rt betreft Kun je dat systeem gewoon doorpompen boven vullen en bij je remklauwen ontluchten,Slangetje in flesje met wat olie hangen zodat je geen lucht aanzuigt met het openen en dicht draaien van de nippel.Ik had hiervoor een vacuumtankje gemaakt met vacuum metertje erop.het slangetje van het tankje had ik aan de geopende nippel van de remklauw bevestigt ,aan het tankje zat een kraantje door dit iets te openen zoog ik de olie vanonderen uit systeem.Dus boven bij vullen en vanonderen er uitzuigen,Het vacuum in het tankje verkreeg ik met een vacuumpompje wat bij wijnflessen gebruikt.
Succes.
EuropeRider schreef: Het hele verhaal staat op mijn (Engelstalige) travel forum hier:
http://travel.silvercloudpublishing.com ... highlight=
.... alwaar ook al mijn andere reizen en trips beschreven staan. Iedereen is welkom om te koekeloeren! :lol:
BeemerBert schreef:Vandaag even mijn RT uitgelaten in zijn natuurlijke habitat![]()
18 februari, 5 graden maar teveel zon om foto's te maken met mijn telefoon![]()
Maar het was GEWELDIG :-) :-) :-) :-)
Hallo Jos,Jos WRSM schreef:Het wordt ook wel weer tijd hoor. Maar zodra het droog is pak ik em gelijk voor een ritje, daarna even alspoelen en drogen om de pekelresten te verwijderen. Met zo'n warm thermopak is het allemaal best te doen. Je fiets ziet er overigens erg mooi uit, Bert. Met je RS gaat het niet zo snel, he? Mag ik je adviseren om ook eens op Speurders te adverteren.
grtz
Jos
BeemerBert schreef:Vandaag even mijn RT uitgelaten in zijn natuurlijke habitat![]()
18 februari, 5 graden maar teveel zon om foto's te maken met mijn telefoon![]()
Maar het was GEWELDIG :-) :-) :-) :-)
Marianne,Marianne schreef: Mijn motor
Van mijn man en mij. De foto is niet zo duidelijk, want hij is met een goedkope telefoon gemaakt.
Mooi he???
Hub schreef:Het heeft even geduurd, maar hier is hij dan, mijn nieuwe aanwinst
Vandaag de eerste rit gemaakt, met een woord: geweldig. Laat nu de zomer maar komen.
Groeten uit het zonnige zuiden,
Hub
Helemaal niet, hele lieve hond, ik heb hem al 12 jaar.dhr schreef:Zijn dat echt van die jaloerse honden, die Border Collies?
Ik heb echt geen idee. Bijna de hele motor is zo uitgevoerd. Ik heb hem zo in Duitsland gekocht en kan je helaas niet verder helpen omdat de vorige eigenaar helaas is overleden.PeeWee schreef:Inderdaad mooi die biezen op de koffers . Waar kopen we dit ? !
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!