Ik heb inderdaad die Migsel steun plus de korte (!) RAM-mount arm.
Het bevalt mij heel erg goed, en ook nog prima te herpositioneren als het zonlicht of de regen mij parten speelt o.i.d.
Maar ik heb nog geen heel uitgebreide duurtesten kunnen doen, mijn gezondheid onthoud mij al maanden van motorrijden. (gebroken ribben en zware longontsteking).
Wat ik tot nog toe gezien heb, geen last van trillingen, noch van het onleesbaar zijn van de navigatie.
Ik gebruik dan wel de BMW Navigator 4 met de Touratech afsluitbare houder en de korte RAM-mount arm.
Wellicht dat dit invloed heeft, ik zie hier-en-daar ook rubberen steuntjes e.d.
Ik heb bij mijn Migsel ook nog een adapter gekregen om er inderdaad ook een vaste (niet-RAM mount) bevestiging van te maken, maar ik schat in dat dit voor mij niet nodig zal zijn.
Nadeel volgens mij van een dergelijk vaste montage is dat het dan vast staat in 1 stand, en is voor mij persoonlijk minder gewenst;
ik verander nogal eens van smaak, inzicht, mening, houding, visie, perceptie, begrip, optiek, humeur, humor, gedrag, afwijkingen, etc.

:shock: :lol:
Waarschijnlijk bedoel je die "articulared" versie van Migsel, die je naar voren en naar achteren kunt kantelen?
(Bij Migsel zelf 190 pleuri en bij Waypoint 170 pleuri

)
Met die korte RAM-mount arm heb ik vooralsnog nergens last van en ben er heel blij mee.
Wellicht dat de minder positieve ervaringen komen van degene met de langere (normale!) RAM-mount arm?
Ervaringen van

leden zijn geen garantie voor de toekomst!

:lol: