Vergelijk Contour Plus versus GoPro HD Hero en anderen...

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Inspector Gadget

Vergelijk Contour Plus versus GoPro HD Hero en anderen...

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Aangezien niet iedereen de deur uit rent om gelijk het nieuwste model Action camera te kopen, is het soms wel handig als er een vergelijk gemaakt wordt.

De nieuwste Contour Plus versus de bekende GoPro HD Hero;
[media]vXdI46EQQBo[/media]

De (wat oudere) Contour GPS, Drift Stealth en GoPro HD Hero;
[media]5vp4wEx-4X4[/media]

De VIO POV HD versus de Contour Plus in wat lastigere omstandigheden (beperkt licht)
[media]96Sz_VlVE-c[/media]

Altijd handig als iemand het vergelijk voor je doet. ;)

Nu kan je soms wel de beperkingen van sommige Action camera's overkomen door de instellingen van die camera in te stellen.
Sterker nog, bij Contour moet je het altijd vantevoren instellen, terwijl andere merken zoals VIO, GoPro en dergelijke dit ook voor een groot gedeelte automatisch voor je kunnen doen. (met de Contour Plus kan je het nu het instellen ook doen via je iPhone met een optioneel onderdeel)

Enjoy!
Inspector Gadget

Re: Vergelijk Contour Plus versus GoPro HD Hero en anderen..

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

En de Contour familie heeft ondertussen ook wat uitbreidingen gehad.
Helaas vielen ze qua kwaliteit voor mij af.

Een vergelijk;
[media]Bo_1ytDA1Lw[/media]

Opvallend hoe slecht het beeld is van de Contour Plus, en de nieuwste telg zijnde de Contour Roam een veel beter beeld geeft.
Voor een aanzienlijk betere prijs (500 euro voor de Plus, versus 200 euro voor de Roam).

Toch, gezien mijn ervaringen met Contour zien zij mij nooit meer terug, als ik het vermijden kan. _003

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”