Wie weet wat er mis is

Bij voorbaat dank Henk en Elly
Moderator: RT_Patrick
Klopt deels, het opladen via USB gaat met een lage stroom waardoor het opladen van een accu flink langer duurt dan met een "tafellader".Jan R1200RT schreef:Het lijkt er inderdaad op dat je accu "gewoon" leeg is.
Volledig opladen via USB duurt wel een paar uur als hij helemaal leeg is (is mijn ervaring).
Heel verstandig en goede routine!Jan R1200RT schreef:Ik haal mijn Zumo 550 altijd van de motor af na het rijden en sluit altijd de contacten van de steun af met het rubber kapje.
Nu weet ik niet wat voor soort accu in de Zumo 550 zit, maar in de Zumo 660 zit een Li-ion accu, en die hebben inderdaad een vrij lage zelfontlading.Jan R1200RT schreef:Mijn ervaring is dat de Zumo geen accu spanning gebruikt als hij uit staat en van de motor af is.
De Zumo accu blijft zelfs heel de winter vol als hij van de motor af ik de kast staat..
Klopt, de houders van de moderne Garmin's bevat elektronica, waardoor de houder inderdaad "actief" blijft.Jan R1200RT schreef:Laatst heb ik de Zumo onbedoeld een week op de motor laten zitten, bleek de Zumo accu helemaal leeg te zijn
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!