valbeugel wunderlich

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
perry

valbeugel wunderlich

Ongelezen bericht door perry »

Ik heb een vraagje over het aanbrengen van de Wunderlich valbeugel ( chroom )op de 1150 RT.
Is dit gemakkelijk zelf te doen, past deze zonder aanpassingen op de machine.
Alvast bedankt voor de info.

Gr Perry.
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: valbeugel wunderlich

Ongelezen bericht door HansD »

perry schreef:Ik heb een vraagje over het aanbrengen van de Wunderlich valbeugel ( chroom )op de 1150 RT.

Gr Perry.
Perry,
Als ik me goed herinner moet er links en rechts 1 gat gemaakt worden in de kuip, maar verder is dit redelijk zelf te doen (zeker na een Techdag ;)
Stuur anders een mail of pb naar cdraaisma, want die heeft hem.

Hans
perry

Ongelezen bericht door perry »

HansD schreef:
perry schreef:Ik heb een vraagje over het aanbrengen van de Wunderlich valbeugel ( chroom )op de 1150 RT.

Gr Perry.
Perry,
Als ik me goed herinner moet er links en rechts 1 gat gemaakt worden in de kuip, maar verder is dit redelijk zelf te doen (zeker na een Techdag ;)
Stuur anders een mail of pb naar cdraaisma, want die heeft hem.

Hans
Bedankt voor je reactie Hans, ik ga even informeren.

Gr Perry.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik heb deze op mijn motor zitten, en er moet inderdaad een inkeping in de onderkuip gemaakt worden.
Maar de mal zit er bij. ;)

De handleiding met montage-instructies kan je hier vinden;
http://www.download.wunderlich.de/PDF/a ... 160725.pdf

Ik zou, als ik opnieuw een keuze mocht maken, wellicht kiezen voor degene van ZTechniek, die zijn veel subtieler en is geen aanpassen nodig van de kuip;
http://shop.ztechnik.com/cgi-bin/ztech/ ... del=bm-031
RHarryRT

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Hoi Perry,

Het zelf monteren is zelf te doen maar een beetje technisch inzicht is toch echt nodig,ik heb ze ook op mijn RT 1100 zitten en zelf gemonteerd.De volledige kuip moet eraf vervolgens twee gaten boren(vijlen) en dan de puzzel wat waar moet zitten,daar komt nog eens bij dat de firma Wunderlich niet echt pasklaar spul leverd is mijn ervaring.De linker beugel ging zonder probleem maar de rechter was een drama,de onderste bevestiging beugel zat een halve cm verkeerd bij de uitlaat dus boren en vijlen.Al met al een klein dagje sleutelen maar als het er op zit is het echt de moeite waard.Dus als je twee linker handen hebt niet aan beginnen en ga naar Kenny of een ander techneut.

Op het rtreffen2011 kun je mijn RT bekijken met mooie beugels.

groet Harry _004
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

(Bedankt voor de herinnering, ik zal gaan poetsen. :oops: ;) :lol: )

Pasvorm was inderdaad een probleem, maar bij mij vooral ook omdat ik ook nog een carterbeschermplaat gemonteerd heb. :roll:
(ja, het is geen GS, maar op de plekken waar ik af-en-toe kom, ben ik wel blij dat er iets van bescherming zit)

Magic Kenny heeft er wat bloedsporen op achtergelaten, en demontage voor servicedoeleinden is ff wat extra werk, maar hij heeft, zoals altijd, puik werk gedaan. _004

Toch zou ik die van ZTechnik overwegen, omdat je daar geen aanpassen aan de kuip voor behoeft te doen, en tevens er ruimte is voor extra verlichting op die beugel.

Dat kan ook met de Wunderlich-versie, maar het is wel krap-aan, en zit dicht bij de cilinderkoppen, lees warmte (ivm bedrading)

Maar, ere wie ere toekomt, beide kanten hebben mij al een paar keer behoed voor kostbare schades.
Dus die Wunderlich's doen hun werk wel goed.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”