Verdere vraag ik heb een R 1200 Rt met canbus kan dit storingen veroorzaken in de computer ?
Groeten Lexrt

Moderator: RT_Patrick
moh_fan schreef:Werkt zo'n ding ook als je kostbare bezit in een container staat en onderweg is naar een nieuwe eigenaar in zeg Roemenië?
Daar aangekomen hebben de lieden alle tijd om het T&T uit je moto te knutselen.
Ik zou daar niet zoveel heil in zien...
Investeer beter in een goed slot en zorg ervoor dat je moto ten alle tijden verankerd staat aan een vast object.
Op een fotografie-forum waar ik regelmatig wat lees staat ook zo'n verhaal te lezen...Dave schreef:[...] Het antwoord was even verbluffend als eenvoudig. 'Omdat de verzekeringsmaatschappij die auto echt niet meer gaat ophalen in Rusland. Uitkeren van de schade is voordeliger en veiliger.' [...]
Hè jammer...Dave schreef:Jammer Jeroen, inloggen vereist...
Tja dat is vervelend maar ik zie niet in waarom een verzekeringsmaatschappij niet zo'n systeem verplicht kan stellen bij auto's boven de Bijvoorbeeld € 75.000,- Het zal niet in alle gevallen helpen of werken maar als 25 % van de gestolen auto's via het systeem kan worden gerepatrieerd dan kan de premie een behoorlijk stuk dalen.moh_fan schreef:Hè jammer...Dave schreef:Jammer Jeroen, inloggen vereist...
Het ging om een brutale roof van een BMW M5 Touring, waarbij eerst is ingebroken om de sleutels te bemachtigen om vervolgens de auto zonder schade mee te nemen.
De auto is voorzien van een T&T, maar die blijkt van weinig nut. De M5 is nooit teruggevonden en de ex-eigenaar heeft met sponsoring van de verzekeringmaatschappij een nieuwe voiture aangeschaft.
Heb de link verwijderd.
HenkvanR schreef:Sorry hoor DMM, maar als ik allemaal ketingen verankeringen en weet ik wat mee moet gaan nemen vind ik motorrijden niet leuk meer, "mensen" moeten gewoon van je spullen afblijven, strenger straffen die hap. _003 _003 _003
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!