Die Zumo versterker zal waarschijnlijk deze zijn;
http://www.cbshop.nl/Stereo_Zumo_motor_Versterker
Op het GPS forum kan je veelvuldig lezen dat het volume van de Zumo 660 nogal te wensen over laat.
Maar, vaak spreekt men daar over bedrade aansluiting, al dan niet aan de zijkant van de Zumo of de aansluiting op de uiteinde van de kabel aan de motor-houder.
Nu kan ik mij zo 1-2-3 niet herinneren hoe het ook al weer zat bij volume-regeling van de Zumo 660 in combinatie met Bleutooth, maar kortstondig op de aan/uit knop geeft 100% aan voor de volume?
Kijk ook even naar "mixer" dat is volgens mij linksonder in als je in de volume-scherm zit.
Ik weet niet welke software-versie je momenteel gebruikt op de Zumo 660, de meest recente versie is v4.10
En volgens mij is het volume-probleem vanaf versie v4.00 ietwat beter geworden, maar nog niet optimaal.
Nu gebruik ik zelf een BMW Navigator IV, en daar kan je de volume niet instellen op het apparaat als je Bleutooth gebruikt, dat moet je op je headset doen.
Dat geeft althans mijn BMW Navigator IV aan. (en blijft de volume steken op maximaal 80% in verband met gehoorbeschadiging claims in de US)
Het zelfde "gedonder" als met Apple iPOD's, daar moet je een andere soort kabel gebruiken wil je harder geluid horen, bij sommige modellen.
Of in de iTunes software aangeven dat je de volume-limiter wilt uitschakelen.
Nu is volgens mij tempex een hele goede geluidsisolator, maar hoor je andere geluiden (muziek e.d.) wel hard genoeg via de AutoCom?
Anders zou ik dat eerst even testen voordat je een dergelijke versterker gaat aanschaffen?
Dan weet je of het een Zumo-probleem of tempex probleem is?