Klik hier voor het complete artikel
Kees
Moderator: RT_Patrick
Lijkt mij een prima idee, ik denk dat ik toch ook maar Goldmember moet worden voor dit soort initiatieven. Tijd voor actie van mijn kant, overschrijving komt eraan.Berrybeer schreef:Wow.....dat is een flinke klap geweest..... Vooral op de laatste foto is goed te zien dat de diender in kwestie een behoorlijk eind van de auto tegen de grond is gekomen....Hopelijk gaat 't inmiddels een stuk beter met hem/haar....
![]()
Zou 't geen leuk gebaar zijn om ook hem / haar namens ons forum een bloemetje te sturen?? Ook al is hij / zij hoogstwaarschijnlijk geen lid.....d'r zullen vast wel forumleden zijn uit 'blauw' die er achter kunnen komen waar hij/ zij ligt....
Het helpt uiteraard wel om je zichtbaarheid te vergroten, net als een auto mét verlichting eerder gezien wordt als een auto zonder, vooral bij slecht weer (en in het donker...duh!). Ik denk ook dat die grote witte BMW van mij opvalt, vooral met die grote vent eropP@1200RT schreef:En inderdaad, als een politieagent al niet opvalt in het verkeer, wat verwachten wij dan van reflecterende stickers en vestjes (al hoop ik dat het helpt).
Tja, ik ken deze situatie. De politiemotor kwam vanuit het noorden. Als je vanuit het zuiden komt kijk je aan de noord-zijde van het kruispunt tegen een voetgangersoversteekplaats die beveiligd is met hekken en borden.aartjw schreef:Tja, misschien wel een weinig vleiende reactie van mijn kant, maar hoe dom kun je zijn om een jou tegemoet komende politiemotor over het hoofd te zien? _003
Volledig mee eens. Maar in veel gevallen zit er nogal eens boter op het hoofd van de wegbeheerder ook. Met name dit punt gebeurt nogal eens wat.Mike Philippens schreef:Als je niet goed kunt zien wat er aan komt, is dat een extra reden om even goed te kijken, toch?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!