Eerst de linker spiegel eraf gehaald… met gedoseerde kracht en een tikje met mijn hand
Had ik hem eraf… (akelig gevoel omdat ik niet precies wist hoe het werkt) toen het zadel, zijkapen en aan de kuip zelf begonnen
Met zweet ik me handen, voelen hoeveel kracht er voor nodig is en waar er eventueel nog een schroefje vergeten is…
had ik ineens het eerste deel van mijn kuip in me handen
rechter vleugel ging sneller, wist waar de zaak vast /los kon zitten cq
de accu zelf had ik wat meer moeite mee, dwz ik had geen zin om de tank er helemaal af te halen, die ook nog eens tot de nok vol brandstof zit
en ja hoe hoog kan je optillen, zonder dat de brandstofslangetjes ergens af springen, en wat zit er allemaal onder nog vast ??..

Met wat tillen, kon ik hem met een hand net uit de accubak halen
De nieuwe bat terug geplaatst en et voila die zit

de schroeven en polen eerst netjes met kopervet behandeld,
en de accubak tegen corrosie beschermt met zuurvrije vaseline…
de kuip monteren viel me niet tegen eigenlijk, sommige schroefjes hebben even wat meer tijd gekost
omdat die niet precies tegenover de moertjes aan de carrosserie zaten...
een heerlijke dag gesleuteld in de garage, lekker bij het Zibro kacheltje

met af en toe een kopje koffie de radio op 538
a4tje naast mij met een tekening, waar de 50mm 20mm en 16mm schroefjes moeten geplaast
( Thanx Rob, alias dutchmidiman, die hier voor nog een handleiding mailde)

had nog nooit mijn zilveren zwaan zonder vleugels gezien !!
dus alles ff op de foto..
http://picasaweb.google.com/rthenk/Sleu ... uweGelAccu#
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Henk