Het werk als geluidstechnicus (koor, kerk en Boerderij) is mijn hobby, in het dagelijks leven werk ik als technicus in het ontwerp van spoortracé's - momenteel in Utrecht.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
Hallo Jos ,Jos WRSM schreef:Er staan al heel wat polls op het forum die ons een indruk van de achtergrond van de leden. Zo is de gemiddelde RT rijder is tussen de 40 en de 60 jaren jong.
Velen van ons zitten dus nog midden in het arbeidsproces.
Bij mij rees de vraag, wat doet dan de gemiddelde RT-er voor de kost?
Is hij in loondienst, zelfstandige, ambtenaar of geniet hij van zijn pensioen?
Doe de even anoniem aan de poll mee.
Maar uiteraard mag je ook uit de anoniniteit treden en hier iets over je werk vertellen.
Duiker schreef:Ik ben gaan werken op mijn 16e verjaardag. Heb dit gedaan tot mijn 61e verjaardag.
Eerst als leerlingduiker en gepromoveerd tot seinmeester. En nu dus met pensioen.![]()
Dus heb nu alletijd om met mijn maatjes motor te rijden.
Met vriendelijke groet, Fred
Dat is leuk! De Boerderij! Daar gingen wij vroeger (heel vroeger...) wel eens stappen!AGVerheij schreef: -KNIP- Het werk als geluidstechnicus (koor, kerk en Boerderij) is mijn hobby, -KNIP-
Hallo Randy ik heb alleen als dienstplichtig bij de Mijnendienst gezeten.Randy schreef:Hallo Fred ,
Ik lees zonet dat wij waarschijnlijk collega's zijn geweest bij de zelfde werkgever ( de KM )
en dat je zo'n 8 jaar eerder met F.L.O. bent gegaan als ik (okt. 2007)
Heb zelf nogal veel met duikers te maken gehad op de Hr.Ms. Urk en Harlingen als Chef MAD en CLD ( '89-'91) ,
heb indertijd op de Hr.Ms. Dordrecht ook contact gehad met de schipper aldaar , ook een seinmeester (die blonde met al die Tattoo's) ,
hij had diverse Harley's en ik kwam hem in ' 93 tegen tijdens mijn VN missie in Cambodja , ben zijn naam kwijt !
Ik ben in ieder geval prettig verrast jouw reactie te lezen , 't is tussen de burgers toch wel een iets ander leven , nietwaar ?
met vriendelijke groeten ,
Randy
Met mijn oren is inderdaad niets mis, en dat wil ik ook zou houden. Rij daarom *altijd* met oordoppen in, en heb nu een setje ER-25 van Exinore. Die dempen ca. 25dB over vrijwel alle frequenties, dus zijn daarom ook geschikt voor concerten - de balans in de muziek blijft goed maar het totaal wordt gereduceerd tot een aangenamer niveau. Als ik zelf achter de knoppen sta probeer ik het volume een beetje in de hand te houden, maar er zijn veeldutchmidiman schreef:Dan heb jij waarschijnlijk een heel goed gehoor en vermoed ik dat jij altijd met gehoorbescherming op de motor zit?
(en met je werk ook, als ik zo lees dat men ook soms vuurwerk doet :shock: )
Ok, duidelijk, dacht dat je ook nog een pyro-technische engineer was, met die arbo-wetgeving van tegenwoordig kan ik mij voorstellen dat je met gehoorbescherming en maskers/helmen moet werken, of zo.AGVerheij schreef:...Op het werk geen doppen nodig, die PC maakt niet zo heel veel lawaaien het vuurwerk (wat bedoel je eigenlijk ?) is meestal buiten......
ITIL?Jan de BMW-man schreef:Werk in de IT als proces designer bij "de bank" van Gerrit Zalm.
Gr, Jan
.....en ik ben op mijn werk juist een stuk rustiger......sonron schreef:Ik ben drukker bij de grootste drukker van Nederland.
.....én Koninkrijksrelaties.....aartjw schreef:Dat bewijst maar weer dat de stelling "Een BMW is een ambtenarenmotor" niet helemaal klopt. Overigens ben ik wel ambtenaar![]()
Bij Binnenlandse Zaken 8)
Hallo Dirk,dirk de wit schreef:Ik ben instructeur op de designacademy Eindhoven in de mechanische werkplaats.
En help daar de studenten bij het tot leven wekken /reanimeren van hun geesteskindjes![]()
Daarvoor rij ik elke dag op en neer tussen Apeldoorn en Eindhoven op de rt![]()
Op het moment zit ik even thuis: heb twee weken geleden mijn achillespees volledig afgescheurd en ben daar nog wel een paar weken zoet mee
groeten Dirk
dutchmidiman schreef:Daar is durf en moed voor nodig, en ik denk dat jij daarin gaat glanzen!![]()
Ben heel erg blij voor je, en uiteraard heel veel suc6!
Hoi Bert, initiatief nemen en maatschappelijk verantwoord ondernemen leiden mij tot de conclusie:\Baird schreef:Voorlopig weer helemaal niets _003 . Mijn jaarcontract zit er weer op, het bedrijf gaat sluiten en ik ga de WW in. _003
Heb jaren bij de Koninklijke Luchtmacht als helikoptermonteur gewerkt, 12 jaar bij FujiFilm Manufacturing in Tilburg als Senior Mechanical Maintenance Technician in de procesindustrie, 8 jaar ook bij Fuji als ICT'er applicatiebeheerder (was niet echt mijn ding) , 2 reorganisaties overleefd en bij de 3de 'mocht ik vertrekken', nu dus een jaar als projectleider gewerkt van een duurzaamheidsproject in Dordrecht, erg leuk en leerzaam maar dat is dus gestopt.
In mijn onderschrift staat mijn LinkedIn-link. Wie heeft/weet er een job voor mij? Ik wil dus niet thuis te zitten en mijn hand op houden.
Sleutel woorden: Initiatief nemen, coördineren, communiceren, techniek, kwaliteit, teamspeler, maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Wie heeft de gouden tip?[/b]
maar altijd blijven-en
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!