Stoneshield bescherming
Moderator: RT_Patrick
Stoneshield bescherming
Dames en heren BMW rijders.
Voor diegenen die niet bekend zijn met stoneshield bescherming wil ik dit toch even onder jullie aandacht brengen.
Ik heb sinds een week een R1200RT in mijn bezit die compleet met stoneshield bescherming uitgerust is. Om het te zien moet je al met je neus erop liggen en het beschermd echt super tegen steenslag en krassen.
Voor prijzen e.d. kijk eens op de site:
http://www.stoneshield.nl/
Het is supersterk en bij beschadiging eenvoudig weer te verwijderen en of te vervangen.
Wat mij betreft een echte aanrader!!!
Greetz
Luc
Voor diegenen die niet bekend zijn met stoneshield bescherming wil ik dit toch even onder jullie aandacht brengen.
Ik heb sinds een week een R1200RT in mijn bezit die compleet met stoneshield bescherming uitgerust is. Om het te zien moet je al met je neus erop liggen en het beschermd echt super tegen steenslag en krassen.
Voor prijzen e.d. kijk eens op de site:
http://www.stoneshield.nl/
Het is supersterk en bij beschadiging eenvoudig weer te verwijderen en of te vervangen.
Wat mij betreft een echte aanrader!!!
Greetz
Luc
Re: Stoneshield bescherming
Hallo Luc,
Heb jij de folie zelf geplakt of laten plakken? Lijkt mij nogal een karwei met name in de moeilijke hoekjes. En klopt het dat ook de velgen ermee beplakt kunnen worden?
Groeten,
P@
Heb jij de folie zelf geplakt of laten plakken? Lijkt mij nogal een karwei met name in de moeilijke hoekjes. En klopt het dat ook de velgen ermee beplakt kunnen worden?
Groeten,
P@
Re: Stoneshield bescherming
Beide is niet het gevalP@1200RT schreef:Hallo Luc,
Groeten,
P@

Ik heb de motor gekocht (2e hands) met de stoneshield bescherming erop. Zelf plakken lijkt me inderdaad een lastig karwei als je er geen ervaring mee hebt. Of de velgen ermee beplakt kunnen worden weet is ik niet. Dat zou je bij de leverancier moeten navragen. Om eerlijk te zijn denk ik het niet.
Luc
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht