Eerst al een dikke file (Utrecht -> Woerden) en tussen Woerden en Gouda werd het een glibberbaan. Gelukkig paste iedereen zijn snelheid aan tot zo'n 20-25 km/h, uitgezonderd sommige
 "ik heb een 4WD SUV met winterbanden en kan best 100 door de sneeuw"-eikels.
  "ik heb een 4WD SUV met winterbanden en kan best 100 door de sneeuw"-eikels.Ik was van plan om even naar Alphen a/d Rijn te rijden voor een bezoekje aan HyperPro (mijn achterdemper dempt slecht, ik ben bang dat-ie lek is) maar ben gewoon op de A12 gebleven. Niet remmen, zo weinig mogelijk sturen en rustig doorgaan. Zonder brokken thuis gekomen, maar morgen neem ik toch maar de zijwieltjes & kreukelzone ( = auto :lol: ) mee.
Kou heb ik geen problemen mee, maar dit was echt niet leuk meer !!
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) , Gerbert
, Gerbert

aan de beademing (Optimate) in de garage. _002
 aan de beademing (Optimate) in de garage. _002  

staat nu dus stil in de hoes het koud te hebben  _002 . . . . .
 staat nu dus stil in de hoes het koud te hebben  _002 . . . . .

.
 . 

Werkt dat dan wel? Zo te zien blijft er nog een behoorlijk stuk band vrij tussen de delen :shock:
  Werkt dat dan wel? Zo te zien blijft er nog een behoorlijk stuk band vrij tussen de delen :shock:

een paar keer genoemd, maar dat hebben ze helaas niet meegenomen in hun reportage, jammer genoeg.
 een paar keer genoemd, maar dat hebben ze helaas niet meegenomen in hun reportage, jammer genoeg.

:roll:
  :roll: