Tevens als ik de bak, stationair en stilstaand, in z'n 3 zet en de koppeling oplaat (met voetrem erop) kan ik gewoon gasgeven en de motor slaat niet af.
Wat is er dan aan de hand...?
Motorport beweert dat alles in orde is

Moderator: RT_Patrick
Aan een hydraulische koppeling valt doorgaans weinig af te stellen. Heb wel garantie maar ze doen alsof er niets aan de hand is...PaPinkelman schreef:In 3 de koppeling laten opkomen met de rem erop en dan niet afslaan....klinkt als verkeerd afgestelde en misschien wel een versleten koppeling! Niet goed, dus... Laten repareren! Je hebt toch wel garantie, hé?
@TonTon1959 schreef:Waarschijnlijk is Bert's idee inderdaad het beste. Probeer het bij de Bovag als je bij de dealer niet verder komt. Maar dat er iets goed fout zit lijkt ons allemaal duidelijk.
Ton
Reinier,ReinierS schreef:Zo heeft iedereen in zijn of haar specifieke verhaal ervaring. Blijft moeilijk en er is geen geval gelijk. Ook is het via dit medium soms moeilijk om het gevoel en de randverschijnselen te schetsen of kunnen verkeerd overkomen en/of geïnterpreteerd worden.
Maar zinnig is het forum wel![]()
Wordt vervolgd en alvast bedankt voor jullie input
We zijn alweer een week verder en weet nog niets. Morgen moet ik er maar eensBenji schreef:@ReinierS Ik ben toch wel een beetje benieuwd hoe het met je RT is afgelopen?? Heb je al wat nieuws?
Echt nietdie uitspraak moet ik voorlopig dan maar respecteren....
In het voorjaar maar eens met een andere 1150 vergelijken, niet waar...?
Mooie kofferssssssBerrybeer schreef:Hartstikke goed Reinier..![]()
Je zit nu vast en zeker een stuk rustiger op het voorjaar te wachten.....ennuh....accessoires genoeg voor je RT!
![]()
Berry
zo iets dus....http://link.marktplaats.nl/387188379 er worden er op MP regelmatig aangeboden..gewoon een kwestie van in de gaten blijven houden... :-)ReinierS schreef:Mooie kofferssssssBerrybeer schreef:Hartstikke goed Reinier..![]()
Je zit nu vast en zeker een stuk rustiger op het voorjaar te wachten.....ennuh....accessoires genoeg voor je RT!
![]()
Berry
Ik heb reeds zwarte koffers (3) en die zullen in het voorjaar in de kleur staan:-)Berrybeer schreef:zo iets dus....http://link.marktplaats.nl/387188379 er worden er op MP regelmatig aangeboden..gewoon een kwestie van in de gaten blijven houden... :-)ReinierS schreef:Mooie kofferssssssBerrybeer schreef:Hartstikke goed Reinier..![]()
![]()
Berry
Erik heeft de test ook gesimuleerd en er helemaal geen gas bij gegeven. Dan sloeg hij wel af, zei hij. Ook bij volgas in 6 en even de koppeling aan tikken komt hij gewoon terug, zegt Erik. 3 mensen zeggen nu dus dat het zo goed is,...dan heb daarmee te leven.Ton1959 schreef:Maar mijn vraag is wel nu hoe zit het nu met jou verhaal?
Tevens als ik de bak, stationair en stilstaand, in z'n 3 zet en de koppeling oplaat (met voetrem erop) kan ik gewoon gasgeven en de motor slaat niet af.
Die motor moet dan toch afslaan zoals ik het bekijk of de koppeling slipte volgens mij? Of is er iets aan de afstelling gedaan?
Ton
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!