Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de mooie bloemen die ik vandaag heb mogen ontvangen. Ik rijd al jaren motor en ben sinds mijn 17de al besmet met het motorvirus. Nou is dit motorvirus niet zo erg en dat wil ik ook nooit kwijt. Maar de afgelopen maand dacht ik toch dat het afgelopen was met het motorrijden. Ik lag 23,5 uur per dag in bed en kon niks meer zelfs naar de manueel therapeut kon ik niet meer komen. Ik at meer pijnstillers dan eten en nog kon ik niet zitten of lopen. Ik viel al snel zeg kg af en voelde me steeds slechter
Nu word de pijn minder en gelukkig had ik niet weer een hernia blijkt na de MRI . Al zitten er wel een paar minder goede tussenwervelscvhijven in mijn rug. En dan nog wat versleten onderdelen maar toch de pijn is weer minder geworden en elke dag ga ik wat vooruit.
En pas dan besef je hoe leuk het kan zijn als je een kaartje of zoals ik nu de mooie bloemen kreeg en de berichtjes.
En als ik over een maand misschien weer even op de motor kan rijden ben ik nog blijer. Dat maakt nou net dit forum een beetje anders dan andere.
Ton