Vandaag gehoord dat wij Opa en Oma worden.

Dus: onze BABE wordt OMA!

Mag dus straks met OMA naar bed.

Gaat goed komen.

have a nice BMW-day!
WernerB
Moderator: RT_Patrick
Snappen doe ik t allemaal niet meerBostich10 schreef:Nou van Harte.
Maar uuhhh Babe d'r baby krijgt een baby ??![]()
Kei leuk
Toch nog maar ff gestemd en wat zie ik, een nieuwe ster bovenaan met 53% (om 09.00 uur in de ochtend op 1 oktober)
Groet,
B10
Goeie tip Hans,HansD schreef:OK, het nieuwe kwartaal is begonnen, laten we het deze keer goed doen:
TIP1: VOor mensen die vaker dan 1x per dag willen stemmen:
Ga naar een anonieme proxy site, bijv:
http://www.youhide.com/
Type (of copy/paste) de link naar de stempagina van Therese in het invulveld.
(http://www.motodrive.tv/motobabe/19/therese-)
Druk op 'Proxify'
Dit kun je eindeloos herhalen, want via Youhide wordt elke keer een nieuw anoniem IP adres gegenereerd.
Gisteren werkte het nog prima en heb ik heel vaak gestemd (en ook Junkyarddog), maar vandaag niet meer. Hmmm.Big W(alter) schreef:heb de tip van Hans opgevolgt en dacht...appeltje-eitje![]()
Niet dus...
Bij de macro recorder heb ik geen idee wat ik waat moet invullen...
Via Youhide mag ik nog steeds maar 1 x per dag stemmen....
Ik zal gerust iets niet goed doen,.....
HansD schreef:Gisteren werkte het nog prima en heb ik heel vaak gestemd (en ook Junkyarddog), maar vandaag niet meer. Hmmm.Big W(alter) schreef:heb de tip van Hans opgevolgt en dacht...appeltje-eitje![]()
Niet dus...
Bij de macro recorder heb ik geen idee wat ik waat moet invullen...
Via Youhide mag ik nog steeds maar 1 x per dag stemmen....
Ik zal gerust iets niet goed doen,.....
Ik heb nog een paar andere Anonymous proxies geprobeerd, en kan of 1x of helemaal niet meer stemmen.
Ik denk dat iemand deze truc ontdekt heeft en wat heeft aangepast.
Als je alsnog vaker wilt stemmen kun je een aantal verschillende proxies proberen bijv. op:
http://www.proxy4free.com/
Zoals gezegd via sommige kan ik niet stemmen en via anderen nog maar 1x keer. Jammer, was een goeie truc.
Hans
Dat ben ik met je eens, maar wel een veelzijdige motorrijdster.vioma schreef:Ik vindt de nummer 1 helemaal niets met al de vieze troep in haar lip.![]()
Da's nog maar de vraag, volgens mij is dankzij de helm niet te zien of ze alles zèlf gedaan heeft...Maarten de Vries schreef:Dat ben ik met je eens, maar wel een veelzijdige motorrijdster.vioma schreef:Ik vindt de nummer 1 helemaal niets met al de vieze troep in haar lip.![]()
Ik zou zeggen even een mailtje naar Jos en/of Walter om op dit forum ook zo'n 'zelfstem-button' te plaatsen?WernerB schreef:Nou, besteleden,
Thérèse en ik weten sinds een paar minuten hoe de dames "Angeleyes" en "Irma" aan hun stemmen komen...
Beiden hebben een eigen website, die zodra je die bezoekt, direct een stem doorklikt naar de motobabe-verkiezingen. Dit riekt lichtjes naar gerichte beïnvloeding. _003
Lees de berichtjes maar eens van de 2 op het motodrive.tv forum. (laatste pagina).
'k Zou bijna overwegen om zelf ook maar even een website te maken........
Have a nice BMW-day!
WernerB
Voor mij een reden om nooit aan dit soort 'verkiezingen' mee te doen. Het zegt toch helemaal niets als iedereen maar lukraak gaat stemmen? Wie de meeste 'vriendjes' weet te mobiliseren heeft gewonnen; een paar scriptjes er tegenaan en klaar is kees.WernerB schreef:Dat de dames Angeleyes en Irma gebruik maken van eigen websites die, als je ze bezoekt, automatisch een stem uitbrengen op hen, zal door de redactie onderzocht worden.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!