eigen stem op Zumo 660

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Michl
Type: R1200RT

eigen stem op Zumo 660

Ongelezen bericht door Michl »

Net gevonden:
Garmin Voice Studio™
te vinden onder http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=4754
Afbeelding
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: eigen stem op Zumo 660

Ongelezen bericht door HansD »

Ik moet er ook niet aan denken dat ik mijn eigen stem aanwijzingen hoor geven - lijkt me bijzonder eigenaardig.
Je schijnt ook andere stemmen te kunnen downloaden, bijv. Bert Visscher of een dom blondje versie die in plaats van "bij de volgende rotonde de eerste afslag nemen" zegt: "volgens mij hadden we net rechtsaf gemoeten". :D

Weet iemand waar je die stemmen kunt downloaden?
Hans
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Hoi Hans,

Volgens mij doel je op de stemmen van TomTom...

En ik ga ook niet de stem van mijn vrouw opnemen, daar luister ik ook niet naar... (sprak hij hier met zijn grote mond)
janc'borg
Type: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Culemborg

Ongelezen bericht door janc'borg »

HansD schreef:Ik moet er ook niet aan denken dat ik mijn eigen stem aanwijzingen hoor geven - lijkt me bijzonder eigenaardig.
Je schijnt ook andere stemmen te kunnen downloaden, bijv. Bert Visscher of een dom blondje versie die in plaats van "bij de volgende rotonde de eerste afslag nemen" zegt: "volgens mij hadden we net rechtsaf gemoeten". :D

Hans
Bert Visscher!!!! :( Ik moet er niet aan denken :arrow: rechtsaf eh ik bedoel links nee toch niet rechtdoor neeee links eh toch rechts eh shit links _001
HansD

Dave schreef:Hoi Hans,

Volgens mij doel je op de stemmen van TomTom...

En ik ga ook niet de stem van mijn vrouw opnemen, daar luister ik ook niet naar... (sprak hij hier met zijn grote mond)
Dave,
Zou kunnen, dus zoiets bestaat niet voor Garmin? Nu dus wel met de Garmin Voice Studio...

JAn, :D :D
Lekker rustig toeren met Bert Visscher is er dan niet bij.

Hans
wimmers
Type: R1100RT

Ongelezen bericht door wimmers »

Is die Rasti Rostelli dan niets?
Ben je zo onder hypnose, lekker rustig!
Big RT Smile
Wim Immers
reusje

Ongelezen bericht door reusje »

HansD schreef:Ik moet er ook niet aan denken dat ik mijn eigen stem aanwijzingen hoor geven - lijkt me bijzonder eigenaardig.

Hans
die stemmen kun je downloaden via ANWB reiswijzer, er zijn verschillende stemmen om te kiezen, ook voor garmin!

groet,
ronald
HansD

reusje schreef:

Hans
die stemmen kun je downloaden via ANWB reiswijzer, er zijn verschillende stemmen om te kiezen, ook voor garmin!

groet,
ronald
Ok, dus toch! Ik ga kijken...
Hans
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

De stemmen zijn tegen betaling, bij de download is een actiecode opgeschreven waarmee je vijf stemmen gratis krijgt:
ANWB Site schreef:Ali Osram. Alom bekend vanwege zijn hilarische "neptelefoongesprekken".
Gerard. Een prettige mannenstem die u vertelt hoe u moet rijden, zonder grappen en grollen, maar gewoon direct van a naar b.
Femke. Een prettige vrouwenstem die u vertelt hoe u moet rijden, zonder grappen en grollen, maar gewoon direct van a naar b.
Sharida. Met tante Sharida in de auto denk je meteen aan Suriname.
"de neefjes". Met het handboek in de hand brengen deze Jonge Woudlopers je snel naar de plaats van bestemming.
Have fun!

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”