eigen stem op Zumo 660
Moderator: RT_Patrick
- Michl
- Type: R1200RT
eigen stem op Zumo 660
Net gevonden:
Garmin Voice Studio™
te vinden onder http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=4754
Garmin Voice Studio™
te vinden onder http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=4754

- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: eigen stem op Zumo 660
Ik moet er ook niet aan denken dat ik mijn eigen stem aanwijzingen hoor geven - lijkt me bijzonder eigenaardig.
Je schijnt ook andere stemmen te kunnen downloaden, bijv. Bert Visscher of een dom blondje versie die in plaats van "bij de volgende rotonde de eerste afslag nemen" zegt: "volgens mij hadden we net rechtsaf gemoeten".
Weet iemand waar je die stemmen kunt downloaden?
Hans
Je schijnt ook andere stemmen te kunnen downloaden, bijv. Bert Visscher of een dom blondje versie die in plaats van "bij de volgende rotonde de eerste afslag nemen" zegt: "volgens mij hadden we net rechtsaf gemoeten".

Hans
Hoi Hans,
Volgens mij doel je op de stemmen van TomTom...
En ik ga ook niet de stem van mijn vrouw opnemen, daar luister ik ook niet naar... (sprak hij hier met zijn grote mond)
En ik ga ook niet de stem van mijn vrouw opnemen, daar luister ik ook niet naar... (sprak hij hier met zijn grote mond)
- janc'borg
- Type: R1250RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Culemborg
Bert Visscher!!!!HansD schreef:Ik moet er ook niet aan denken dat ik mijn eigen stem aanwijzingen hoor geven - lijkt me bijzonder eigenaardig.
Je schijnt ook andere stemmen te kunnen downloaden, bijv. Bert Visscher of een dom blondje versie die in plaats van "bij de volgende rotonde de eerste afslag nemen" zegt: "volgens mij hadden we net rechtsaf gemoeten".![]()
Hans

- HansD
Dave,Dave schreef:Hoi Hans,
Zou kunnen, dus zoiets bestaat niet voor Garmin? Nu dus wel met de Garmin Voice Studio...
JAn,

Lekker rustig toeren met Bert Visscher is er dan niet bij.
Hans
- wimmers
- Type: R1100RT
Is die Rasti Rostelli dan niets?
Ben je zo onder hypnose, lekker rustig!

Ben je zo onder hypnose, lekker rustig!

Wim Immers
die stemmen kun je downloaden via ANWB reiswijzer, er zijn verschillende stemmen om te kiezen, ook voor garmin!HansD schreef:Ik moet er ook niet aan denken dat ik mijn eigen stem aanwijzingen hoor geven - lijkt me bijzonder eigenaardig.
Je schijnt ook andere stemmen te kunnen downloaden, bijv. Bert Visscher of een dom blondje versie die in plaats van "bij de volgende rotonde de eerste afslag nemen" zegt: "volgens mij hadden we net rechtsaf gemoeten".![]()
Hans
groet,
ronald
- HansD
Ok, dus toch! Ik ga kijken...reusje schreef:die stemmen kun je downloaden via ANWB reiswijzer, er zijn verschillende stemmen om te kiezen, ook voor garmin!HansD schreef:Ik moet er ook niet aan denken dat ik mijn eigen stem aanwijzingen hoor geven - lijkt me bijzonder eigenaardig.
Hans
groet,
ronald
Hans
De stemmen zijn tegen betaling, bij de download is een actiecode opgeschreven waarmee je vijf stemmen gratis krijgt:
Have fun!ANWB Site schreef:Ali Osram. Alom bekend vanwege zijn hilarische "neptelefoongesprekken".
Gerard. Een prettige mannenstem die u vertelt hoe u moet rijden, zonder grappen en grollen, maar gewoon direct van a naar b.
Femke. Een prettige vrouwenstem die u vertelt hoe u moet rijden, zonder grappen en grollen, maar gewoon direct van a naar b.
Sharida. Met tante Sharida in de auto denk je meteen aan Suriname.
"de neefjes". Met het handboek in de hand brengen deze Jonge Woudlopers je snel naar de plaats van bestemming.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht