Ik ben dus Aart, oorspronkelijk afkomstig uit Den Haag, maar nu al bijna 15 jaar woonachtig in een dorpje ten noorden van Rotterdam.
Ik ben niet zo heel groot (16.600 mm), maar volgens mijn vrouw en kinderen wel heel erg lief

Ik kocht m'n BMW in 2000, na een tienjarig motorloos bestaan. Daarvoor had ik tien jaar een R100RT en daarvoor drie jaar een Honda CB550FourK. Waarom ik mijn eerste BMW weg heb gedaan? Tja, huisje, boompje, beestje, kindertjes en dan doe je gekke dingen. Op het moment dat de nieuwe eigenaar met mijn motor de straat uitreed had ik al spijt als haren op mijn hoofd (en dat waren er toen nog heel veel _002 )
Tien jaar lang zonder motor lijkt heel erg lang. Dat is het ook. Voor mij was niet de vraag óf er weer een motor kwam, maar wannéér. En toen ik mijn huidige motor toevallig tegenkwam bij het surfen op internet, was de beslissing heel snel genomen. Tot op de dag van vandaag heb ik er nog geen seconde spijt van gehad

Toch wordt het langzaam tijd voor een andere; nieuw of tweedehands. Sinds januari ben ik dan ook driftig aan het sparen en ik heb mezelf drie jaar gegeven. Mijn financiële positie op dat moment bepaalt dan wat het wordt. Vast staat wel dat het een R1200 RT wordt, het liefst weer een blauwe.