Niet zo nieuweling

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

aartjw
Type: R1200RT
Bijz: BMW Navigator VI
Land: NL
Woonplaats of omgeving: R'dam

Niet zo nieuweling

Ongelezen bericht door aartjw »

In maart 2010 kwam ik min of meer toevalligerwijs op dit forum terecht omdat ik op zoek was naar een instructie o.i.d over hoe mijn kuip te verwijderen van de motor (R1100RT, 1997, zie viewtopic.php?f=14&t=2911).
Ik ben dus Aart, oorspronkelijk afkomstig uit Den Haag, maar nu al bijna 15 jaar woonachtig in een dorpje ten noorden van Rotterdam.
Ik ben niet zo heel groot (16.600 mm), maar volgens mijn vrouw en kinderen wel heel erg lief :oops:
Ik kocht m'n BMW in 2000, na een tienjarig motorloos bestaan. Daarvoor had ik tien jaar een R100RT en daarvoor drie jaar een Honda CB550FourK. Waarom ik mijn eerste BMW weg heb gedaan? Tja, huisje, boompje, beestje, kindertjes en dan doe je gekke dingen. Op het moment dat de nieuwe eigenaar met mijn motor de straat uitreed had ik al spijt als haren op mijn hoofd (en dat waren er toen nog heel veel _002 )
Tien jaar lang zonder motor lijkt heel erg lang. Dat is het ook. Voor mij was niet de vraag óf er weer een motor kwam, maar wannéér. En toen ik mijn huidige motor toevallig tegenkwam bij het surfen op internet, was de beslissing heel snel genomen. Tot op de dag van vandaag heb ik er nog geen seconde spijt van gehad :D
Toch wordt het langzaam tijd voor een andere; nieuw of tweedehands. Sinds januari ben ik dan ook driftig aan het sparen en ik heb mezelf drie jaar gegeven. Mijn financiële positie op dat moment bepaalt dan wat het wordt. Vast staat wel dat het een R1200 RT wordt, het liefst weer een blauwe.
Geschiedenis:
Honda CB550FourK (1978-1980)
BMW R100RT (1980-1988)
BMW R1100RT (2000-2011)
BMW R1200RT (2011-)
Marcel 1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Re: Niet zo nieuweling

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Hoi Aart,

Welkom!

Ik kan je de blauwe 1200 rt overigens aanbevelen.

Mvg
Marcel uit Heerlen
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Aart,

hartelijk welkom op het RT-forum . Enne, daar kom je natuurlijk niet "toevallig" op als je op -1100- surft, we staan wat dat betreft bijna bovenaan als het om dit soort zoekvragen gaat. . . . . :D .
Maar bedankt voor je leuke voorstelling en ik wens je veel succes met het zoeken naar de opvolger voor de -1100- .

[groet]

Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
trudi-tramp

Ongelezen bericht door trudi-tramp »

moin Aart,

je schrijft, ik ben niet zo erg groot, maar bij ruim 16 en een halve meter lengte stoot je toch wel geregeld je kop denk ik. Big RT Smile
groet`n Dick
WernerB
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen

Ongelezen bericht door WernerB »

Hallo Aart,
Welkom op dit forum.
Zelfs voor iemand met jouw lengte blijkt een RT toch comfortabel te zijn! :D

Vanuit zonnig Zeeland wens ik je, als het zover is, veel veilige kilometers toe! _004

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
Randy
Bijz: Alarm,Bi-Xenon,ESA,GPS,50ltr topcase,Full options
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door Randy »

Hallo Aart ,
hartelijk welkom op het forum , ik hoop dat je er veel aan zal hebben en leuke contacten .

In ieder geval kan ik je een R1200RT van harte aanbevelen , en als je toch aan het sparen ben ,
kies dan voor een fiets met de meeste extra's ipv een fiets met wat minder km's .

die extra centjes , betaalt zich later zeker weer terug .
met vriendelijke -1200- groeten ,
Randy

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”