Tomtom en bluetooth

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Henk en Elly
Type: R1150RT
Bijz: Bouwjaar 2001
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: lelystad

Tomtom en bluetooth

Ongelezen bericht door Henk en Elly »

Hoi forumleden, Ik wil tijdelijk een tomtom one xl als navigatie gebruiken op mijn brommer en via een motorshop een houder en aansluiting laten maken voor de tomtom.
Ziet er goed uit en werkt perfekt, echter nu de vraag, kan ik de tomtom via bluetooth de gesproken route aanwijzing door geven aan een mobiel met bluetooth (samsung star) en zodoende via oortjes de gesproken aanwijzingen horen.
Mijn mobieltje ziet de tomtom wel maar ik ontvang niet de gesproken tekst, is dit uberhaupt wel mogelijk of doe ik iets niet goed. _001
Wie het weet mag het zeggen.
Groet Henk -850-
Inspector Gadget

Re: Tomtom en bleutooth

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Als ik je goed begrijp, dan is het antwoord, nee, helaas, het is niet mogelijk gesproken instructies van je navigatie via je GSM te ontvangen.

Je zult een zgn. Bluetooth headset moeten gebruiken en die moeten koppelen (pair) aan je TomTom One XL.

Als je een mobiele telefoon gaat koppelen aan de TomTom One XL krijg je, volgens de opgave van TomTom althans;
"Afhankelijk van het navigatiesysteem en de telefoon die je hebt, kun je onder andere genieten van handsfree bellen, SMS-berichten, rechtstreekse oproepen naar NP's en hulpnummers en TomTom-services, zoals Verkeersinfo, Weer en Buddies."

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”