.Deze is over zo'n 1000km op en ik wil ipv de conti overgaan naar michelin pr2.Op diverse bandensites voordelige banden gezien,maar hoe weet ik of het de goede is? Ik bedoel de draagkracht van een 180 band op een rt moet meer zijn dan die van bijv een japanse 900cc sportmotor.Dit om een kat in de zak te voorkomen,want een band met te weinig draagvermogen is niet bevordelijk voor de rijeigenschappen van de rt. En misschien wel gevaarlijk ook?
 .Deze is over zo'n 1000km op en ik wil ipv de conti overgaan naar michelin pr2.Op diverse bandensites voordelige banden gezien,maar hoe weet ik of het de goede is? Ik bedoel de draagkracht van een 180 band op een rt moet meer zijn dan die van bijv een japanse 900cc sportmotor.Dit om een kat in de zak te voorkomen,want een band met te weinig draagvermogen is niet bevordelijk voor de rijeigenschappen van de rt. En misschien wel gevaarlijk ook? Wie helpt me? En evt andere leveranciers die scherpe prijzen hanteren?
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) ,jeroen.
 ,jeroen.

.
 . Maar eenieder heeft zijn eigen rijstijl natuurlijk,en racen is over. Anders had ik wel op een supersport blijven rijden,feit is echter dat het frame van de
  Maar eenieder heeft zijn eigen rijstijl natuurlijk,en racen is over. Anders had ik wel op een supersport blijven rijden,feit is echter dat het frame van de   g! Dat krijg ik op mijn werkfiets niet eens voor elkaar en daar doe ik niet anders dan als een debiel rijden
 g! Dat krijg ik op mijn werkfiets niet eens voor elkaar en daar doe ik niet anders dan als een debiel rijden