Zijn er forumleden die met deze ruit rijden? Geen reacties van 1100's of 1150"s,die staan er al plenty op maar over de 1200 kon ik niet veel vinden.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
Jeroen,jaybmw schreef:Graag wat feedback over de vervangingsruit in de x-tall uitvoering van z-technik voor een r1200rt. Stabiliteit,hoger verbruik,geluiden enz.
Zijn er forumleden die met deze ruit rijden? Geen reacties van 1100's of 1150"s,die staan er al plenty op maar over de 1200 kon ik niet veel vinden.
Jeroen.
Hans,gisteren hetzelfde scherm als jou gemonteerd en zo'n 120km gereden zonder oordopjes.Die ga ik toch weer gebruiken,maar het rijdt fijn dit scherm.Wel voelde ik dat er meer weerstand is en de motor iets instabieler is,maar mijn conti road-atack achter is over 1000km ook aan verv toe.Ga een michelin 2ct proberen.Meer bescherming is merkbaar,maar ja als je comfort wilt pak dan de auto zeg ik maar... Motorrijden betekend nu eenmaal een met de elementen zijn. Kga vd week met mijn meidje eens toeren en kijken of ze verschil merkt met deze ruit.Zo ja dan gaan er uitstapjes richting eifel en sauerland volgen,en wie weet beieren. :-) Ook ga ik eropuit voor een ander zadel,corbin of dat originele bmw zadel. Eerst proefstomen natuurlijk,en zo beetje bij beetje m'n eigen bike vormen.HansD schreef:Jeroen,jaybmw schreef:Graag wat feedback over de vervangingsruit in de x-tall uitvoering van z-technik voor een r1200rt. Stabiliteit,hoger verbruik,geluiden enz.
Jeroen.
Ik rijd met dat scherm en heb de hoogste en breedste versie. Die bevalt prima. Geen last van turbulentie en lekker stil. Ik ben 1.87, dus vrij lang. In de laagste stand komt er nauwelijks lucht over het scherm, dus met warme dagen in de stad rijden is benauwder dan met het standaard scherm.
Hans
Beste easydriver ,easydriver schreef:hey,
Ik zo'n voorruit op mijn fietske gehad, inderdaad veel beter dan de orginele ruit. veel minder lucht turbulentie ter hoogte van hoofd en schouders. Van het verbruik mag ik niets zeggen heb er niets van gemerkt.
Ik heb deze voorruit nog liggen en eventueel te koop, omdat ik nu pas een 2010 RT heb en het daar minder nodig acht.
mvg
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!