Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Hallo medeforummers,na een pijnlijke ervaring wil ik jullie wat mededelen.Ik was dit w-end de beul uit Beieren aan het wassen en heb een flinke wond aan mijn wijsvinger opgelopen. Oorzaak van dit waren de scherpe punten aan de onderkant van het x-tall scherm.Ik ging met de spons boven de koplamp onder het scherm om daar wat insecten weg te wassen en ging langs een punt van het scherm. _003 en auw !
Heb nu met een zoetvijl en waterproofschuurpapier de punten wat afgestompt en minder scherp gemaakt. . Dit wilde ik even laten weten zodat anderen een gewonde hand kunnen voorkomen.
Nu nog de steun (verstevigde) van Nedplex scoren en dan weer met genezen vinger genieten van het rijden en van de v-stream.
,Jeroen.
kawasaki gpz 600 r ,2jaar
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Bedankt voor de tip, ik heb dit probleempje ook al gemerkt doen ik een Z-technik voorruit voor R1100S aan iemand verkochte. Ik vond toen ook al beetje vreemd dat 1 scherp puntje erop zat.
Volgens mij is dat scherpe puntje om vliegen te fileren hahahahahah.
Ik ga ook even kijken hoe scherp die van mij is.
Heb overigens vandaag voor het eerst met de nedplex steun gereden naar mijn werk en ik moet zeggen dat mijn scherm een stuk steviger zit.
Hij trilt zelfs niet meer met stationair draaien.
Super.