Nu kwamen we voor wat ik dacht een rondvluchtje boven Budel maar nee zegt de piloot/instructeur je gaat zelf vliegen. als ik dat had geweten...... maar goed ga daar maar zitten beenruimte genoeg werd vastgezet in de gordels en de piloot ging er naast zitten en dochter en Rietje achterin. er werd even verteld wat de bedoeling was. Ik zeg ja dat is mooi maar jij stijgt op en dan zien we wel maar mooi niet eerst een eind taxiën op naar de startbaan voor mijn gevoel deed ik een slalom want sturen met je voeten?? en toen gas er op en trek aan het stuur en we zijn al los. dat viel mee. Ik vond het toch wel heel spannend en toen maak maar een bocht gaan we daar naar toe ik begin de bocht te maken en dat ding gaat steeds schuiner de piloot zit met Rietje en Caroline(dochter) te buurten op dat moment begon ik me af te vragen of de knelkoppelingen van mijn operatie ca 5 maanden geleden wel goed vast zaten want ik dacht echt als ik nog schuiner ga valt ie om. maar dat viel mee.
Ik had een fotocamera mee maar die is niet te voorschijn gekomen dochter heeft wel de nodige plaatjes gemaakt ik was blij dat de landing weer kon worden ingezet. ook daar zei de piloot alleen maar wat ik moest doen en ik zat hem best te knijpen en ik was blij toen de wielen weer de grond raakte. toen weer taxiën naar het beginpunt het vliegtuig tussen 2 andere parkeren en dat was het dan.
Ik vond het heel spannend van de omgeving heb ik niet veel gezien want ik heb meer op het horizontaal houden gelet, ook al zei de piloot kijk maar naar het daschbord en de horizon ik dacht ja daaag en lette op de meter.
Hoe hard hoe hoog ik zou het niet meer weten maar weet wel dat het voor mij een hele beleving is geweest. maar ik hou me toch maar bij motorrijden dat voelt veel vertrouwder.
Ik weet dat er hier op het Forum diverse mensen zijn waarvoor het de normaalste zaak van de wereld is dat vliegen maar voor mij dus niet. misschien ga ik het toch nog eens doen dan ben je meer voorbereid en weet je wat er op je af komt en kun je wat meer van de omgeving genieten denk ik.
Hierbij een paar plaatjes.

Hier staan we toen we terug kwamen

Met vr gr
Han