Zie mijn eerdere posting;
Helaas, Nederland heeft het WK verloren, nu maar hopen dat dit geen voorteken is!

http://videovolt.blogspot.com/2010/06/f ... obots.html
Moderator: RT_Patrick
dutchmidiman schreef:Het RT forum is ook in WK stemming;
http://www.vuvuzela-time.co.uk/www.bmwr ... /index.php
:shock: :lol: :lol:
Inderdaad, heel erg rustig.Marianne schreef:Lekker boodschappen gedaan in de supermarkt. Was heerlijk rustig.
Ik zou dat prima vinden, heb vele Vlaamse collega's en die bevallen mij prima.Gert schreef:Misschien moet Vlaanderen toch maar bij Nederland gevoegd worden,... dan hebben wij tenminste ook een voetbalploeg. :roll:
Big W(alter) schreef:http://www.bild.de/BILD/sport/fussball- ... titel.html
staat al voor 61% op Nederland.
(inclusief mijn stem)
BeemerBert schreef:Even een gebedje![]()
Lieve God,
U heeft de afgelopen tijd mijn favoriete zanger Michael Jackson,
mijn favoriete acteur Patrick Swayze,
mijn favoriete actrice Farah Fawcett,
en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen…..
……Ik wil u alleen nog even laten weten dat mijn favoriete voetbalelftal Duitsland is!
Groetjes en bij voorbaat dank
[welkom] Bert
Duitsers eruit is leuk, maar je hebt gelijk.AGVerheij schreef:Het lijkt er op dat je gebed is verhoord![]()
Zondag mogen 'we' tegen de Spanjaarden ballen, die zojuist 'die Mannschaft' naar huis hebben gespeeld.
..... weer geen rematch van '74.
DVR1200RT schreef:Nederland staat op zijn kop....
Morgen wordt het Nederlands Elftal gehuldigd!!
Eindelijk weer eens van Duitsland gewonnen...
Azijnmode on- Dat bedoel ik, verlies je de finale en wordt je toch gehuldigd. Pek en teer en inde brand steken dat stelletje "&%%$(_(_!)_&$%&. Dat kan alleen in Nederland. Azijnmode of.DVR1200RT schreef:Nederland staat op zijn kop....
Morgen wordt het Nederlands Elftal gehuldigd!!
Eindelijk weer eens van Duitsland gewonnen...
Marianne schreef:@Opahak, dat ben ik dus niet met je eens. Van mij het nu gewoon helemaal over zijn, maar dat komt omdat ik helemaal niet van voetbal hou.
Maar in Spanje zou de ploeg ook gehuldigd worden, ook als ze niet gewonnen hadden. Dus niet alleen in Nederland zou dit gebeuren.
Ja hoor, ook olympische sporters die een zilveren of bronzen plak hebben gehaald worden gehuldigd. Alles naar rato van de grote en de hoeveelheid mensen die daar bij willen zijn en dat zijn er bij voetbal nu eenmaal heel veel. (ik loop er ook niet warm voor hoor)Opahak schreef: Lieve Marianne, huldigen wij judoka's die finales verliezen? Neen. Huldigen wij om het even welke sporter welke tweede wordt op welk wereldkampioenschap dan ook behalve voetbal? Neen. Waarom dan wel voetballers? Begrijp me niet verkeerd, ik heb genoten van het WK en ben een Nederlands elftal fan. Ik snap alleen niet dat we hetzelfde doen als ze wel gewonnen hadden. Dat is toch niet logisch? Wat mij betreft een huldiging op schiphol had voldoende geweest. Overigens schaam ik me voor het spel wat oranje in de finale heeft laten zien. Dat verdient al helemaal geen euforie of feest.
Gelukkig heeft iedereen zijn mening hierover. Dit was die van mij.
Groetjes
Paul
Als je bij Youtube op insluiten drukt, verschijnt er een code.Marruk8865 schreef: Waarom lukt het mij niet meer om filmpjes in te sluiten? Misschien dat Walter mij dit even uit kan leggen aangezien hij mijn vorige filmpje ook heeft gefixt?!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!