ORANJE en WK 2010

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Voetbalfan of niet?

Ja, 100%
14
22%
Ja, Alleen tijdens WK en soortgelijke evenementen
24
38%
Nee, van mij hoeft het niet
26
41%

Totaal aantal stemmen: 64

Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

ORANJE en WK 2010

Ongelezen bericht door Walter »

In deze topic kun je alles kwijt over het WK 2010 en het Nederlands elftal.
(Aangezien de Belgen niet meedoen aan het WK mogen ze bij behoefte ook als supporter van Oranje reageren)
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Inspector Gadget

Re: ORANJE en WK 2010

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik heb er helemaal niets mee, en geen last van de oranje-koorts, maar kan wel enorm genieten mensen te zien die wel zo bevlogen zijn.
Ik let liever op het verkeer _004

Hopelijk is er nog wat ander leuks op de TV ;)

Dit is voor mij een unicum, het enige topic op dit verder geweldige forum waar ik totaal helemaal niets mee heb! Big RT Smile
(hopelijk kost mij dit geen Gold Member punten, hihi)
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

DAAR sluit ik me helemaal bij aan, ieder z'n meug . . . . maar ja, Walter wilde het nu eenmaal zo graag _001
dutchmidiman schreef:Ik heb er helemaal niets mee, en geen last van de oranje-koorts, maar kan wel enorm genieten mensen te zien die wel zo bevlogen zijn.
Ik let liever op het verkeer _004

Hopelijk is er nog wat ander leuks op de TV ;)

Dit is voor mij een unicum, het enige topic op dit verder geweldige forum waar ik totaal helemaal niets mee heb! Big RT Smile
(hopelijk kost mij dit geen Gold Member punten, hihi)
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Walter
Erelid
Erelid
Contacteer:

jammer dat ik geen standaard oranje vlaggetjes ik deze topic kan ophangen...
Afbeelding
Walter
Afbeelding
PaulRS

Ongelezen bericht door PaulRS »

Hoi.

Ik hoop dat de balletjestrappers het helemaal tot in de finale halen.

Even af en toe 2 uurtjes rust op straat om heerlijk te kunnen motorrijden. Big RT Smile

Groeten, Paul.
Geht net, gibbet net.
Inspector Gadget

Tuurlijk!

Want zo ben ik ook wel weer, Nederland moet winnen natuurlijk!
Oranje Boven, etc.

Maar ik zie mijzelf niet 2x 45 minuten voor de TV zitten om mijzelf op te winden als 1 van de 16 miljoen scheidsrechters in Nederland :lol:
Heb het geduld er niet voor, en "inzicht" in het spel als zodanig boeit mij al helemaal niet.
Wel knap hoor, tis gewoon mijn hobby niet, sorry!

En inderdaad, vaak wel uitzonderlijk rustig op de weg, heerlijk! _005

Misschien moeten we een NVRTT2010 TK organiseren? ;)
(Niet Voetballende RT Treffen 2010 Tweede Keer)
Opahak

Ongelezen bericht door Opahak »

Big W(alter) schreef:jammer dat ik geen standaard oranje vlaggetjes ik deze topic kan ophangen...
Afbeelding

WIJ HOUDEN VAN ORANJE ONZE WARE KAMPIOEN!!!

De nationale sport. Tuurlijk ga ik alles kijken en hopen dat onze jongens wereldkampoen worden. Wij hebben de beste spelers. Nu nog het beste team.
Ik wel, ik smul van alles wat met het wereldkampioenschap te maken heeft. Behalve die Harry Vermeegen, dat ze die opgegraven hebben had voor mij niet gehoeven maar verder ORANJE BOVEN..

WILHELMUS van NASSUAE ben ik van Dietse bloed. Enz enz.

Goed topic BIg W _004 _004 Big RT Smile
peijsj
Type: R1100RT

Ongelezen bericht door peijsj »

Van mij mag nederland winnen natuurlijk. Zoveel chauvinisme heb ik nog wel.
Verder wordt ik erg moe van dat oranje en heb ik er helemaal niets mee maar:
'iedere gek zijn/haar gebrek".
blackers
Woonplaats of omgeving: Flevoland

Ongelezen bericht door blackers »

Voor mij persoonlijk wordt het nooit meer zo mooi als 1974. Ik was 17, reed een mooie rooie Kreidler, het was een prachtige zomer, lange dagen in het zwembad met de mooiste meisjes uit het dorp. De eerste echte..........ervaring :oops:
Neeskens was mijn held en Nederland - Brazilië de wedstrijd. Jammer van de finale, maar het toernooi nemen ze nooit meer van me af.

Nu, 36 jaar later, is voetbal voor mij nog maar marginaal van belang. Zelden dat ik een wedstrijd in z'n geheel wil uit kijken. Tuurlijk hoop ik dat ze ver komen, maar lig er geen minuut wakker van als ze de 1e ronde niet doorkomen.
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Why don't we call it a day before we call it a nightmare
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Nou laat ik dan maar de eerste zijn om te zeggen dat ik weinig wedstrijden niet zal zien.

Als die van Marwijk nou eens naar mij zou luisteren en mijn opstelling overneemt weet ik zeker dat we kampioen worden..

Maar ja hij belt niet .........

Dus zullen we ook geen kampioen worden. Nou ja, als we maar lol hebben

Big RT Smile
BeemerBert
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Ongelezen bericht door BeemerBert »

blackers schreef:Voor mij persoonlijk wordt het nooit meer zo mooi als 1974. Ik was 17, reed een mooie rooie Kreidler, het was een prachtige zomer, lange dagen in het zwembad met de mooiste meisjes uit het dorp. De eerste echte..........ervaring :oops:
Neeskens was mijn held en Nederland - Brazilië de wedstrijd. Jammer van de finale, maar het toernooi nemen ze nooit meer van me af.

Nu, 36 jaar later, is voetbal voor mij nog maar marginaal van belang. Zelden dat ik een wedstrijd in z'n geheel wil uit kijken. Tuurlijk hoop ik dat ze ver komen, maar lig er geen minuut wakker van als ze de 1e ronde niet doorkomen.

Big RT Smile Heerlijke tijd, kun je je voorstellen dat ik die eerste echte ... ervaring in de zomer van 1974 in Duitsland had.
Op vakantie op de Zundapp _004
Hoezo verloren finale, ik had gescoord Big RT Smile Big RT Smile

Groet, Bert
trudi-tramp

Ongelezen bericht door trudi-tramp »

Heerlijk rustig op de weg tijdens de wedstrijden!
Duidelijk genoeg?
groet`n Dick
Marianne
Bijz: BMW F800GT
Woonplaats of omgeving: Scherpenzeel (Gld)

Ongelezen bericht door Marianne »

Ja, lekker toeren.

Enkele jaren geleden ben ik naar de Efteling geweest toen er een finale werd gespeeld tussen Nederland en Brazilie. Geweldig, het park liep leeg en wij konden overal in, geen wachttijden, treintje uit en als het leuk was, er ook zo weer in. _004
Verder erger ik mij aan al het oranje en reclames. Maar dat is persoonlijk, hoor. Big RT Smile
Groeten Marianne

Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
blackers

BeemerBert schreef:
blackers schreef:Voor mij persoonlijk wordt het nooit meer zo mooi als 1974. Ik was 17, reed een mooie rooie Kreidler, het was een prachtige zomer, lange dagen in het zwembad met de mooiste meisjes uit het dorp. De eerste echte..........ervaring :oops:

Big RT Smile Heerlijke tijd, kun je je voorstellen dat ik die eerste echte ... ervaring in de zomer van 1974 in Duitsland had.
Op vakantie op de Zundapp _004
Hoezo verloren finale, ik had gescoord Big RT Smile Big RT Smile

Groet, Bert
En daarom krijg ik altijd een glimlach om mijn mond als ik Rob de Nijs hoor met het nummer: 'en het werd zomer' . 't Is een draak van een lied, maar toch. Het waren andere (mooie) tijden, terug naar de onze.
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Inspector Gadget

Ervaringen uit het verleden doet de toekomst nog meer waarderen, denk ik dan altijd. ;)

Dank voor de reminder, moet nog een flinke stapel LP-platen en singles omzetten naar MP3's.
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Voor mij was '88 zo'n jaar... (andere generatie).

We hadden visite uit de States, en ik volgde het toernooi niet echt (nu ook nog steeds alleen om de gezelligheid van het samen genieten van -vooral- de BBQ). Opeens een hoop kabaal op straat en ik de stad in. In Heerlen waren ook nog wat Duitsers per toeval aanwezig. Ik meen gezien te hebben dat een Duitse auto een onnatuurlijke houding kreeg toebedeeld... _001 (volgens mij horen de wielen toch echt contact te houden met het asfalt).

Leuke avond gehad, heel veel gelachen en mooie meisjes gekust (maar daar bleef het dan wel weer bij).

En nu? Als gezegd: BBQ aan, bier en wijn koud en lekker naar buiten. De stand volgen we wel via het commentaar uit de buurt...
blackers

Marianne schreef: Verder erger ik mij aan al het oranje en reclames. Maar dat is persoonlijk, hoor. Big RT Smile
Ik deel jouw ergenis. Vandaag onderweg over de A12 ri Den Haag al een aantal auto's gezien met vlaggetjes etc. En ze zijn nog niet eens in ZA.
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
BeemerBert

blackers schreef:
Marianne schreef: Verder erger ik mij aan al het oranje en reclames. Maar dat is persoonlijk, hoor. Big RT Smile
Ik deel jouw ergenis. Vandaag onderweg over de A12 ri Den Haag al een aantal auto's gezien met vlaggetjes etc. En ze zijn nog niet eens in ZA.
Big RT Smile En dan werk ik bij de grootste ORANJE AANHANGER van Nederland Big RT Smile
En geef niks om vlaggetjes toeters en bellen en al helemaal niet om voetbal ( ik kijk alleen halve finale en finale voor de gezelligheid ).

Bert
sanderh

Ongelezen bericht door sanderh »

BeemerBert schreef: En dan werk ik bij de grootste ORANJE AANHANGER van Nederland
Bert
Werk jij voor die Johan Vlemmix ( http://www.johanvlemmix.nl) ;)
zoniet, dan zal het http://www.aanhangervanoranje.nl/ zijn.
BeemerBert

sanderh schreef:
BeemerBert schreef: En dan werk ik bij de grootste ORANJE AANHANGER van Nederland
Bert
Werk jij voor die Johan Vlemmix ( http://www.johanvlemmix.nl) ;)
zoniet, dan zal het http://www.aanhangervanoranje.nl/ zijn.

Nee hoor, werk bij de Blokker.
Heb je onze vrachtwagens niet zien rijden in oranje en mooi afgeplakt. _004

https://secure.myclang.com/2/3fde841423 ... 4a312b2321

Groet, Bert
sanderh

Ongelezen bericht door sanderh »

die vrachtwagens zijn toch altijd al oranje??
BeemerBert

sanderh schreef:die vrachtwagens zijn toch altijd al oranje??
Klopt maar de meeste zijn nu afgeplakt met wk uitingen zoals een grote leeuw en de tekst:
De grootste oranje aanhanger.

Afbeelding

Bert
Inspector Gadget

Die is top! _004

Ik hou wel van humor met een glimlach.
(en een afbeelding van mijn favoriete dier, de katachtige)
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

BeemerBert schreef:
Klopt maar de meeste zijn nu afgeplakt met wk uitingen zoals een grote leeuw en de tekst:

Afbeelding

Bert
De grootste oranje aanhanger Bert??........ :D

Afbeelding
BeemerBert

Mwah, sinds kort is Blokker daar ook mee bezig, 2 grote aanhangers voor de lange afstanden waarvan eentje dan blijft staan aan de rand van de stad.
Dan kom je op een lengte van ruim 25 meter, maar net als op jou foto, verdeeld over 2 aanhangers Big RT Smile

Dus, het zal erom spannen, maar super foto van dat bakbeest _004

[media]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3XwTIpRx2WI&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3XwTIpRx2WI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/media]

Groet, Bert

Emiel Roemer zou zeggen: Dit lijkt wel een wedstrijdje verplassen Big RT Smile
Bostich10

Ongelezen bericht door Bostich10 »

Een professor van de medische faculteit van de Universiteit Leiden heeft vastgesteld dat er in Nederland twee bandbreedtes bestaan waarin de lengte van de penissen van de mannen (uiteraard) zich bevinden. Hij wil verder onderzoek doen naar de penissen die korter zijn dan 5 centimeter en doet een oproep aan iedereen om hem daarbij te helpen.Hij verzoekt mannen met een penis kleiner dan 5 centimeter om de komende vijf weken een oranje vlaggetje te bevestigen aan hun auto, zodat aan de hand van tellingen langs lands wegen een inschatting kan worden gemaakt van de omvang van het probleem.

Namens de professor: Bij voorbaat dank!

10 :lol:
BeemerBert

Bostich10 schreef:Een professor van de medische faculteit van de Universiteit Leiden heeft vastgesteld dat er in Nederland twee bandbreedtes bestaan waarin de lengte van de penissen van de mannen (uiteraard) zich bevinden. Hij wil verder onderzoek doen naar de penissen die korter zijn dan 5 centimeter en doet een oproep aan iedereen om hem daarbij te helpen.Hij verzoekt mannen met een penis kleiner dan 5 centimeter om de komende vijf weken een oranje vlaggetje te bevestigen aan hun auto, zodat aan de hand van tellingen langs lands wegen een inschatting kan worden gemaakt van de omvang van het probleem.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Big RT Smile
Bart51
Bijz: BMW R850R
Woonplaats of omgeving: Groene Hart

Ongelezen bericht door Bart51 »

Kunnen we forumstickers met een oranje hart maken en plakken op onze RT's. Ziet iedereen meteen dat het een RT forumlid is dat fan is van het nederlands elftal.
Yamaha Maxim 1986 1996-1999
BMW R1100RS 1994 1999-2001
Honda Transalp 1998 2001-2003
Kawasaki ZR7S 2003 2003-2006
BMW R1100R 1997 2006-2010
BMW R1100RT 1999 2010-2014
BMW F650GS 2001 2014- 2017
BMW R850R 1999 met een Garmin Zumo 350 LM 1997-2020
peijsj

Ik prefereer toch echt de huidige stikkers zonder oranje hart........................
blackers

BeemerBert schreef:
Bostich10 schreef:Een professor van de medische faculteit van de Universiteit Leiden heeft vastgesteld dat er in Nederland twee bandbreedtes bestaan waarin de lengte van de penissen van de mannen (uiteraard) zich bevinden. Hij wil verder onderzoek doen naar de penissen die korter zijn dan 5 centimeter en doet een oproep aan iedereen om hem daarbij te helpen.Hij verzoekt mannen met een penis kleiner dan 5 centimeter om de komende vijf weken een oranje vlaggetje te bevestigen aan hun auto, zodat aan de hand van tellingen langs lands wegen een inschatting kan worden gemaakt van de omvang van het probleem.

Big RT Smile _004 Big RT Smile _004 Big RT Smile _004 Big RT Smile _004 Big RT Smile _004
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Opahak

Ongelezen bericht door Opahak »

blackers schreef:
BeemerBert schreef:

Big RT Smile _004 Big RT Smile _004 Big RT Smile _004 Big RT Smile _004 Big RT Smile _004

Nee, nee, nee, nee!
Ik ben die pro(eikel) uit Leiden en denken dat iedereen met een vlaggetje op zijn een kleine heeft is niet waar. Wij zijn wk fans.
Iedereen die dat niet is heeft niet per definitie PxxxS maar is een grote LxL :O

:twisted: :twisted: :twisted:
Gert

Ongelezen bericht door Gert »

oranje, oranje, oranje,oranje,oranje,oranje,oranje,oranje,oranje,oranje,

Volgens mij worden de rode duivels wereldkampioen !!!
BeemerBert

Voor het echte Oranjegevoel Big RT Smile

Eine Deutsche Familie geht einkaufen.

Während sie im Sportgeschäft sind, nimmt sich der Sohn ein Holland-Shirt und sagt zu seiner Schwester: "Ich habe mich entschieden, dass ich Holland-Fan werde und möchte dieses T-Shirt zum Geburtstag."

Die große Schwester reagiert wütend und gibt ihm eine Ohrfeige: "Bist Du bescheuert, geh und rede mit Mutter darüber."

Also geht der kleine Junge mit dem Holland T-Shirt zur Mutter und sagt:"Ich habe mich entschieden, dass ich Holland-Fan werde und möchte dieses T-Shirt zum Geburtstag." Die Mutter reagiert entrüstet und gibt ihm 2 Ohrfeigen: "Hast Du sie noch alle, geh und red mit Vater darüber."

So geht der Junge zum Vater und sagt: "Ich habe mich entschieden, dass ich Holland-Fan werde und möchte dieses T-Shirt zum Geburtstag." Der Vater dreht komplett durch und haut den Jungen an Ort und Stelle windelweich: "Kein Sohn von mir wird je in so einem Shirt herum laufen!!!"

Ungefähr eine halbe Stunde später sitzt die ganze Familie wieder im Auto und macht sich auf den Heimweg. Der Vater dreht sich zum Sohn und sagt:

"Sohn, ich hoffe Du hast heute etwas gelernt?"

"Ja Vater, das habe ich."

"Gut Sohn, und das wäre?"

Der Sohn antwortet: " Ich bin erst seit einer Stunde Holland-Fan und schon hasse ich die Deutschen!! _004 _004
Hub

Ongelezen bericht door Hub »

Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile
DVR1200RT

Ongelezen bericht door DVR1200RT »

Voetbal, dat is toch dat balspel waarbij 2 ploegen van 11 mannen met elkaar tegen een bal trappen en duitsland wint :?: :roll:
Laatst gewijzigd door DVR1200RT op 14 jun 2010, 16:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Jan-Willem
Bijz: R 1200 GS
Woonplaats of omgeving: Deventer

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Met zo iets maak je geen vrienden bij de voetballiefhebber
rijden is leven, leven is genieten. Je motor rijdt beter als hij is onderhouden door MSA
Marianne

Zo, ik denk dat ik vanmiddag om 13.30 uur maar even boodschappen ga doen. Lekker rustig. Big RT Smile
Groeten Marianne

Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Berrybeer schreef:
BeemerBert schreef:
Bert
De grootste oranje aanhanger Bert??........ :D
en deze dan?
Afbeelding
Hans
Walter
Erelid
Erelid
Contacteer:

De eerste WK overwinning van Nederland is een feit!

Met een ongelukkig eigen doelpunt van Denemarken, komt de eindstand in een bomvol Soccer City Stadium, na een mooie treffer van Kuijt op:

-----------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------

Nederland-Denemarken op 2-0
Walter
Afbeelding
BeemerBert

In Nederland is de kwaliteit van de voertuigbestuurders, zowel van personenauto als vrachtwagens, bijzonder sterk verslechterd.
Naar aanleiding hiervan is een nieuw systeem ingevoerd om deze slechtere bestuurders makkelijker te kunnen identificeren.

Met direct ingang worden aan alle bestuurders, die zich in het verkeer als slechte bestuurders tonen door: Onder andere plotseling stoppen, bumperkleven, inhalen op gevaarlijke plekken, zonder richtingaanwijzer afslaan, foutparkeerders, roodlicht-rijders en rechts inhalen - vaantjes uitgereikt.
Deze vaantjes zijn wit van kleur, met een rode band boven en een blauwe band aan de onderkant. Geheel oranje vaantjes duiden op extra domheid en dus gevaar.
Hierdoor zijn deze bestuurders voor de andere verkeersdeelnemers als onbekwame autobestuurders te herkennen.

Deze vaantjes dienen aan de deur, of geklemd tussen het raam, bevestigd te worden en voor andere verkeersdeelnemers zichtbaar zijn. Die bestuurders die over bijzonder slechte bestuurderskwaliteiten beschikken zullen een vaantje aan elke kant van het voertuig bevestigen om hun gestuntel en gebrek aan inzicht en intelligentie herkenbaar te tonen. Motorrijders worden vooralsnog uitgesloten van deze nieuwe regelgeving, daar zij van nature geweldige bestuurders zijn.

Deze informatie gaarne doorgeven aan andere verkeersdeelnemers, zodat iedereen de betekenis van deze vlaggetjes in het straatbeeld begrijpt.

Big RT Smile
peijsj

:lol: :lol: :lol: _004
Marianne

GEWELDIG. :lol:
Groeten Marianne

Walter
Erelid
Erelid
Contacteer:

Oranje is bijna verzekerd van een plek in de volgende ronde.
Een moeizame wedstrijd die eindigde na een stevige knaller van Sneijder op 1-0 tegen Japan.
Walter
Afbeelding
Walter
Erelid
Erelid
Contacteer:

[media]<object width="580" height="360"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3aWCer1GAqo&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3aWCer1GAqo&hl ... 1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="580" height="360"></embed></object>[/media]
Walter
Afbeelding
BeemerBert

Big RT Smile :O Big RT Smile :O Big RT Smile

Geweldig _004

Groet, Bert
Jan-Willem
Bijz: R 1200 GS
Woonplaats of omgeving: Deventer

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Dit is echt geweldig Big RT Smile
rijden is leven, leven is genieten. Je motor rijdt beter als hij is onderhouden door MSA
AGVerheij
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Voetbal is best een leuk spelletje, en erg gezellig om met een groepje naar te kijken. Maar er gebeurt meer in de wereld dan één of ander sporttoernooi, hoewel het lijkt of #$ Oia Oia %%!! niemand het over iets anders kan hebben dan voetbal en Oranje. Die volledig doorgeslagen oranjegekte gaat mij veel te ver.
Ik heb overwogen om *alle* winkels en produkten die met vage oranje/voetbal acties bezig zijn te boycotten, maar volgens mij ben ik voor de finale al verhongerd als ik dat echt zou doen _001 _001

Ooit schreef Youp van 't Hek een column over de oranjegekte, waarin hij vertelde na de gewonnen WK finale korfbal tegen België met een oranje muts op en de driekleur om zijn schouders lallend door de straten te lopen. Hij werd raar aangekeken, en zelfs voor gek verklaard, terwijl er toen wél een wereldtitel viel te vieren...... _004

Big RT Smile Veel plezier bij de komende wedstrijden, maar hou ook rekening met mensen die wellicht een andere sport leuker vinden !!
Groets, Gerbert
Groets, GerbeRT

"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
Inspector Gadget

Het RT forum is ook in WK stemming;

http://www.vuvuzela-time.co.uk/www.bmwr ... /index.php

:shock: :lol: :lol: Big RT Smile
Inspector Gadget

Nederlandse Zegetocht op WK.... (echt waar!)

http://videovolt.blogspot.com/2010/06/n ... obots.html

_004 :lol:
Inspector Gadget

Ook zo'n hekel aan dat "1000-bijen" geluid die de @$%# Vuvuzela's produceren op TV?

Dan is er een oplossing, voor PC en MAC _004

http://www.surfpoeten.de/tube/vuvuzela_filter

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”