Ik ben dus op zoek naar zo'n lelijke hoge (politie) valbeugel, die dat soort schade kan voorkomen. Die gaat er dan in de winter op, te bescherming van. Wie weet waar je zo'n valbeugel kan vinden?
Moderator: RT_Patrick
Ik heb die beugels liggen voor mijn 850RT. Toen ik op vakantie ging naar Marokko heb ik ze erop gezet. Als het zo werkt als bij de mijne (een ex-politiemotor), is het niet zomaar erop zetten. Bij mij zit er een heel frame onder mijn kuip, speciaal voor die beugels. Standaard zitten die bevestigingspunten er helemaal niet. En ze gaan door de kuip heen. Het is maar even dat je het weet...je moet dus je halve motor uit elkaar halen...Ralph Romein schreef:Ik ben dus op zoek naar zo'n lelijke hoge (politie) valbeugel, die dat soort schade kan voorkomen. Die gaat er dan in de winter op, te bescherming van. Wie weet waar je zo'n valbeugel kan vinden?
**AC** schreef:Hoi Ralph,
Op een ander forum heb ik deze weleens voorbij zien komen, valbeugels van ZTechnick, vind ik persoonlijk ook wel aardig en niet zo groot:
Gr. Milan
Hoi Milan,**AC** schreef:Ralph,
Ik heb ze van het weekend in het " echie" gezien bij Bijke ook een forumlid hier. Zagen er erg netjes uit en vielen eigenlijk niet eens heel erg op!
De kans dat ik ze nu ook ga aanschaffen zit op 90% nu nog de andere 10%, maar dat is het geld![]()
Gr. Milan
scroogh89 schreef:Hallo,
Weet iemand toevallig of de valbeugels van WUNDERLICH kunnen geplaatst worden op een r1200rt in combinatie met de originele kunststof cylinderbeschermers?
De originele staan erop, maar overweeg die van wunderlich extra te monteren, en vind het sneu dat ik deze niet zou kunnen laten staan.
Heeft hier iemand ervaring mee?
MVG
Eddy
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!