Aankoop keuring

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
crash165

Aankoop keuring

Ongelezen bericht door crash165 »

Hoi mede RxxxxRT rijders,

Sinds kort ben ik in bezit van een prachtige BMW R1100RT uit 2000. Ik rijd inmiddels 33 jaar.

Voordat ik mijn motor kocht heb ik de motor laten keuren door Eric van Lente (ja ja van de Pro Motor). Want ik ben van mening dat ik een geweldige rijder ben, :P maar te weinig van techniek weet :oops: . Althans ik weet er zo veel van dat ik mijn grenzen goed ken.....Dus, heb ik, voordat ik tot aankoop besloot Eric er naar laten kijken. Dit was de tweede motor die Eric voor mij keurde. Eerder heeft Eric mij kunnen behoeden voor een miskoop. Stond op het punt om een K1200rs uit 1997. Echter de motor had flink wat schade en moest voor 1700euro rijdklaar gemaakt worden....
Dus nu sinds een maand mijn een trotse bezitter van de R1100RT. Een prachtige motor en technisch prima in orde... Met dank aan Eric van Lente van Promotor......

De boodschap: Bezint eer ge begint. En laat je motor altijd vooraf keuren voor dat je tot aanschaf overgaat!!!

Met vriendelijke groet
Marinus
www.mb5.nl
blittkit

Ongelezen bericht door blittkit »

helemaal mee eens, heb de mijne 27-12 laten keuren door erik. De motor
heb ik 2 maand in mijn bezit. Er rezen toch een paar vragen, dus dacht ik laat keuren heb nu nog garantie. Wat blijkt de accu is op, de achterste schijf is over zijn slijtage limiet, de achterschokbreker moet ik even in de gaten houden(verdenking kleine lekkage) en erik vond de voorband ook aan het eind.
Al met al dingen die ik zelf niet gezien had.
Dus ik zal eerdaags mijn dealer met een bezoekje vereren.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”