Goedemorgen. Ik heb een Chigee gemonteerd op mijn R1200 RT LC van 2016. Het is een geweldig ding. Bediening met het wonderwheel is een uitkomst. Echter, Hij zou de motorgegevens (toerental, bandenspanning, temp.) moeten doorgeven en dat doet hij dus niet terwijl hij dat op de R1200 RT LC (2017) van mijn buurman wel doet. Misschien zijn er meerdere forumleden met dit probleem en hebben zij de oplossing? Alvast bedankt voor uw reacties. Ps. Ik vind het ontzettend jammer dat dit forum gesloten gaat worden. Een gemis.
vr.gr. Jack
Chigee Aio
Moderator: RT_Patrick
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: IJmuiden
- Tieflaar
- Type: R1250RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Betuwe
Re: Chigee Aio
Kan deze pagina helpen bij jouw vraag?
VIs the AIO-5 Play BMW version compatible with my BMW?
VIs the AIO-5 Play BMW version compatible with my BMW?
Grrrroet, Jack
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: IJmuiden
Dank voor de reactie. Alles wat daar beschreven staat heb ik gedaan. Ik heb de GS911 er op losgelaten en nu heb ik het vermoeden dat de software van de motor een update moet krijgen. Ga maar eens een dealer opzoeken.
grtz, Jack
grtz, Jack
- ErikS
- 2024
- Type: R1250RT
- Bijz: Een met radio en BMW navigatie (TFT) en Zumo XT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: West Veluwe-Vallei
- Contacteer:
Misschien eens bij de buurman kijken hoe hij de instellingen heeft en waar er verschillen zijn!
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie.