Connected app verliest contact met de motor

R1250GS - R1250GS Adventure - R1250R - R1250R - R1300

Moderator: RT_Patrick

QuickFix
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT

Re: Connected app verliest contact met de motor

Ongelezen bericht door QuickFix »

Tieflaar schreef: 08 aug 2024, 08:54Wil je daar iets meer over vertellen?
Ik begrijp dat er nog geen massaclaim ligt (betreffende de connected app) bij BMW, maar dat Henk naar de mogelijkheid wijst om een massaclaim in te dienen, zoals dat eerder met succes ook gedaan is met de (Diesel) sjoemelsoftware- en de woekerpolis-affaires.

Er moet dan alleen wel iemand (of een groep van personen) zijn die deze handschoen op wil pakken want er gaat flink wat voorbereiding, bewijsgaring, maar vooral ook kosten in zitten.
Groeten,

Peter
Tieflaar
Type: R1250RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Betuwe

Re: Connected app verliest contact met de motor

Ongelezen bericht door Tieflaar »

QuickFix schreef: 08 aug 2024, 09:22 Ik begrijp dat er nog geen massaclaim ligt (betreffende de connected app) bij BMW,
Ik kan dat nog nergens uit opmaken.
Bij AD kun je alleen de kop van het artikel zien als je geen abo hebt. En zo ziet het er uit als een algemeen stuk of claimen.
En daarom stelde ik de vraag om meer informatie.

Ik ben best bereid om ergens tijd in te steken. Mits er voldoende support is om iet te willen bereiken.
Maar voorlopig ben ik nog in gesprek met mijn dealer en kan sowieso geen volgende stap ondernemen.
Tegelijk ben ik eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd in een actie die leidt tot een financiële oplossing. Ik wil een werkend systeem (met IOS).
Grrrroet, Jack

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overig R1250 of R1300 serie”