![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
14/3 plaatje toegevoegd: deze van Ali
Moderator: RT_Patrick
LuchtgekoeldPaniekje schreef: 12 mar 2021, 19:56 Ennuh , ennuh ........?
Wordt dat niet veel te heet , kunnen ze daar tegen ?
lexie68 schreef: 14 jun 2021, 16:04Intussen wel al een valbeugel gemonteerd.Nu de verlichting nog. Al heb ik mijn twijfels of de inbus de bovenzijde van de valbeugel kan tegen houden bij een val. Die druk je zo naar binnen.
ik veronderstel dat het wel uitmaakt dat je wel of niet valbeugels heb , ik kan begrijpen dat bij een schuiver de valbaren toeplooien en daarmee het kleppendeksel beschadigd maar zonder valbaren liggen de deksels er ook af denk ik hoor ...EileRT schreef: 14 jun 2021, 19:11 Wat ik door alle jaren hier gelezen heb is dat ook het punt van veel (dus niet alle) aftermarket valbeugels: bij een val of glij schade van je RT is de schade aan het motorblok vele malen groter dan aan het kleppendeksel.
Deze valbeugels dienen dus puur ter bevestiging van de verstralers. Verwacht er dus geen beschermende werking van zoals jezelf al aangeeft.![]()
lexie68 schreef: 14 jun 2021, 16:04Intussen wel al een valbeugel gemonteerd.Nu de verlichting nog. Al heb ik mijn twijfels of de inbus de bovenzijde van de valbeugel kan tegen houden bij een val. Die druk je zo naar binnen.
bert111bel schreef: 15 jun 2021, 08:24ik veronderstel dat het wel uitmaakt dat je wel of niet valbeugels heb , ik kan begrijpen dat bij een schuiver de valbaren toeplooien en daarmee het kleppendeksel beschadigd maar zonder valbaren liggen de deksels er ook af denk ik hoor ...EileRT schreef: 14 jun 2021, 19:11 Wat ik door alle jaren hier gelezen heb is dat ook het punt van veel (dus niet alle) aftermarket valbeugels: bij een val of glij schade van je RT is de schade aan het motorblok vele malen groter dan aan het kleppendeksel.
Deze valbeugels dienen dus puur ter bevestiging van de verstralers. Verwacht er dus geen beschermende werking van zoals jezelf al aangeeft.![]()
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!