Aansluiting lader op accu r1100rt

Keuze, onderhoud en laadsystemen.

Moderator: RT_Patrick

tarasimba

Aansluiting lader op accu r1100rt

Ongelezen bericht door tarasimba »

Beste

Ik heb mijn acculader aangesloten op de accu van mijn r1100rt. Ik heb geen accesoire-aansluitingen dus ik heb hem met gewone klemmen aangesloten. Daarvoor moest k de linkerplaat en de tankplaat demonteren. Heeft niemand een tip voor mij om dit makkelijker te kunnen, dus zonder sloopwerk?????

gr. Ludo
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: Aansluiting lader op accu r1100rt

Ongelezen bericht door Berrybeer »

volgens mij schrijf je het zelf al Ludo ....een accessoire aansluiting er bij kopen.... :D
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Als je het zadel eraf haalt kun je ook wel bij de accupolen komen, wel een priegelwerk maar het lukt mij ook ,dus moet het iedereen lukken ,je kunt ook alleen de plusklem erop zetten en de min op het frame of een bout.
[groet] Peter
Electric

Ongelezen bericht door Electric »

Welke acculader heb je? Je kan bv bij een optimate hier een stukje draad + stekker voor kopen. De stekker leg je dan onder je zadel en zo kun je er makkelijk bij...
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Je geeft aan dat je een R1100RT hebt, die van de politie is geweest. Hebben die niet een accessoirecontact in het dashboard links, boven de schakelaars, net als de reguliere 1100???
tarasimba

Hoi

Bedankt voor jullie adviezen. Ik ga eerst proberen om de klemmen aan te sluiten met de platen erop. Ik heb wel een accesoirecontact op het dashboard, maar die is niet aangesloten.

gr. Ludo
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Als het goed is heb ik nog ergens een off. aansluiting liggen . . . . :idea: BELANGSTELLING :?:
tarasimba schreef:Hoi

Bedankt voor jullie adviezen. Ik ga eerst proberen om de klemmen aan te sluiten met de platen erop. Ik heb wel een accesoirecontact op het dashboard, maar die is niet aangesloten.

gr. Ludo
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
tarasimba

Hallo

Ik heb d.m.v. een electriciteitsdraad (zwart 1,5 mm) twee verlengstukjes geknutseld en dit aan mijn accupolen bevestigd. Het ene uiteinde d.m.v. moertje aan de pool bevestigd en aan de andere kant een kabelschoentje wat ik aan de pool van mijn acculader doe. Dit lijkt te lukken. Na het laden afkoppelen, ombuigen, isoleren en klaar!

gr. Ludo
Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

tarasimba schreef:Hoi

gr. Ludo
Als je die nou eens aansluit, heb je er onder alle omstandigheden iets aan: mobiel, GPS etc _004 _004

[groet] -1150-
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

tarasimba schreef:Ik heb wel een accesoirecontact op het dashboard, maar die is niet aangesloten.
Heb je het dashboard al losgehad om te kijken of je de stekker daar achter niet gewoon vast kunt maken? Of is die stekker ergens afgeknipt? Het lijkt me toe dat deze bij een beurt of werk achter het dashboard vergeten is vast te klikken (slechte eindcontrole overigens).

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Accu & Opladers”