Alvast bedankt

Moderator: RT_Patrick
Ben nog op vakantie, zal binnenkort reageren met meer info ..Copper schreef: 28 jul 2017, 22:30 De loop is zoals je omschrijft Bert. Bibberen en niet netjes doortrekken bij volgas en een rauwer loop. Ook stationair af en toe een klap. Gas dicht betekent een knetterende uitlaat. Hij loopt toch nog 1 op 16...... nog knap .
Ter lering; waar komen de bobine kabels ("bougiekabels") vandaan ? De hallgever waar ik hier over lees, waar zit die en wat doet die ? Het moment bepalen wanneer er een vonk moet komen ?
Hoe is het eigenlijk met jullie (?) in Noorwegen? Je zou toch rond deze tijd een motortocht maken?
Weet ik dan weer nietCopper schreef: 31 jul 2017, 23:48 Genoeg zo....?. Dacht het wel.
Volgens mij ga jij toch nog naar de dealer, en ik weet waarom......om hem wat te leren.
Als de twee secundaire kapot zijn ( of die ene onder de tank) voelt dat hetzelfde als wanneer de twee primaire het niet doen ?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!