Mijn naam is Sander, kom uit Amersfoort en heb sinds 1,5 maand een UK uitvoering R1100rt gletsjer groen uit 1996. Inmiddels al vele plezierige woonwerk km's (miles) mogen rijden tussen de files op de A1 door. Na ontvangst motorfiets direct 2 zaken gemodificeerd: Xenon koplampje erin (6000 k is wit genoeg, 4300 k zou ook goed zijn) en de koffers in kleur gespoten. Ziet er een stuk beter uit vind ik zelf. Xenon zelf monteren is trouwens geen probleem, goed te doen.
Nu nog wel een ABS probleempje oplossen, tenminste, de zaak waar ik hem gekocht hebt. lampjes blijven om en om knipperen en tot op heden kan het nog niet gereset worden. Oh, ja en het knopje voor de alarmlichten verplaatsen, op het dashboard is niet praktisch.
Hiervoor 6 jaar op een VFR gereden met heel veel plezier, maar dat was voornamelijk toeren. Nu voor Woon werk verkeer (17.000km per jaar) gekozen voor de RT.
Update: 07-01-2010 Gisteren een nieuwe fiets gekocht: r1100rt 1999 Opal Blue, nu weer koffertje in kleur spuiten en Xenon lampje overbouwen en daarna....

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)