Ik weet nog niet waar en welke.
Hebben jullie tips en vooral een fotootje van hoe dat er bij jullie uitziet.
Ik hoor sommigen denken "wat maakt dat nou uit hoe dat eruit ziet", maar ieder zijn afwijking

Moderator: RT_Patrick
Zelf opgemeten en besteld bij Sparks Trading. Paste perfect allemaal.Copper schreef:Het wordt tijd om stalen remleidingen te laten zetten. (ik heb nog de originele uit 2004 denk ik)
Ik weet nog niet waar en welke.
Hebben jullie tips en vooral een fotootje van hoe dat er bij jullie uitziet.
Ik hoor sommigen denken "wat maakt dat nou uit hoe dat eruit ziet", maar ieder zijn afwijking.
Ik weet wel een zaak in Nieuw-Bergen die jou best wil helpen, indien interesse zal ik hem benaderen.Copper schreef: 28 jun 2017, 09:04 Dank je Geruit, dit inderdaad mooi spul. Lijkt nog het meest op de originele (de buitenkant dan). Is dit de "carbon look" ?
Nadeel is dat ik niet bij een zaak kan aankomen Met mijn elders gekochte leidingen......maar wel mooi.
Geen carbon look hoor, gewoon zwart. Je kan ze in alle kleuren van de regenboog bestellen. Montage is absoluut zelf te doen, goed gereedschap is, uiteraard, het halve werk.Copper schreef:Dank je Gerrit, dit is inderdaad mooi spul. Lijkt nog het meest op de originele (de buitenkant dan). Is dit de "carbon look" ?
Nadeel is dat ik niet bij een zaak kan aankomen Met mijn elders gekochte leidingen......maar wel mooi.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!