En als dat niet lukt ?

Ik ga de uitgaande as van de V bak smeren, en volgens mij hoeven de bochten dan niet los (alleen de uitlaat) maar ik wil deze graag spuiten, want ze zien er niet uit.....
Moderator: RT_Patrick
Wolfs RT schreef:Of wat nog makkelijker gaat om ze "mooi" te krijgen:...
Copper schreef:Of is pats en kapot waarschijnlijker.
Welke browser & operating systeem gebruik je?Copper schreef:-1- als ik een foto wil toevoegen, via Bijlagen, dan krijg ik 'HTTP fout", en wanneer ik hem van mijn bureaublad naar dit tekstvak sleep ook.
Wat doe ik verkeerd ?
Ik stuur wel een PBCopper schreef:Ik denk dat ik over een paar dagen (eerst kruipoliën...) het eens voorzichtig probeer. Gaat het niet vanzelf, dan laat ik ze zitten en poetst / spuit ze zoals ze zitten. Het zou zonde zijn om ze zonder noodzaak te slopen.
Twee off topics;
-1- als ik een foto wil toevoegen, via Bijlagen, dan krijg ik 'HTTP fout", en wanneer ik hem van mijn bureaublad naar dit tekstvak sleep ook.
Wat doe ik verkeerd ?
-2-Bert hoe heb je die gemodificeerde koppelingsplaat aangepakt ? Worden ze al ergens verkocht......
Heeft Chris ook een filmpje van met goede tips voor de montage.Copper schreef:Dat was ik nu al vergeten............
Ik heb vandaag al de inbus 8 van (lagers van) de cardan moeten verhitten die BMW in de loctite dompelt lijkt het, en ik heb ze los gekregen maar dat scheelde niks. Nu kan ik wel lekker de tandjes van de cardan naar de cardanas smeren. Mmmm.
Ik plak er en briefje bij, "Eerst nog verhitten aub, groetjes, Bert " :lol:
Gaat niet werken, het is zo gevoelig voor verdraaien en dan is het lagertje zo naar de klCopper schreef:Heb ik gezien (denk ik) . Waarin hij die opengeslagen dop30 gebruikt om de inbussleutel op zijn plaats te houden. Handig. Je kunt er natuurlijk ook een streepje opzetten en kijken of hij niet meedraait.....
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!