ikzelf ben 1m76 en heb mijn zadel in de middelste stand staan... lekker tijdens rijden,
maar vrij lastig om de motor van zijn middebok af te halen of achteruit te duwen als ik erop zit...

vandaar de vraag naar jullie deskundigheid

Moderator: RT_Patrick
ik zet hem idd soms van de middenbok af terwijl ik op de motor zit,Inspector Gadget schreef:Je probeert dus de motor van de middenbok te duwen terwijl je op de motor zit?
Heel belangrijk is te weten of je dan met beide voeten (neen, niet alleen de tenen of slechts 1 van de voeten) goed aan de grond komt?
Of moet je er moeite voor doen?
Als je met beide voeten aan de grond kan staan terwijl je op de motor zit, probeer ook eens vanuit de staande positie (en de navolgende tips) dus voordat je gaat daadwerkelijk zitten...
PS: Controleer ook ff dat de middenbok, ondanks de veerwerking, toch soepel loopt.
Dat de middenbok niet in elke stand met de hand te duwen is en erin blijft staan. Het moet echt open en dicht "klappen".
Eventueel de schanierpunten schoonmaken en invetten?
Met dat (verlaagde) OEM zadel, in de laagste stand zette ik mijn voeten perfect en volledig op de grond, met nog wat extra marges.X776A - Fahrersitz niedrig
Mr_Buurman schreef:Ok de vraag is eigenlijk duidelijk...
ikzelf ben 1m76 en heb mijn zadel in de middelste stand staan... lekker tijdens rijden,
maar vrij lastig om de motor van zijn middebok af te halen of achteruit te duwen als ik erop zit...
vandaar de vraag naar jullie deskundigheid
Gurbe schreef:Daarnaast had een kameraad Daytona laarzen wat hem 6 cm meer beenlengte gaf zonder dat je het van buiten zag . . . deze staan nog op het lijstje van wensen
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!