Beste mede RT-berijders,
Met mijn lengte van 1.78 m, waarvan het grootste gedeelte in het bovenlichaam zit, had ik niet lengte om mijn voeten plat op de grond te plaatsen bij stilstand van mijn RT. Zadel stond hierbij in de laagste stand. Ben vervolgens op het internet gaan rondstruinen wat de mogelijkheden waren. Kwam al snel bij de optie om verlagingsveren van Hyperpro erop te plaatsen. Na wat verder te neuzen op het net kwam een bedrijf in Frankrijk op de proppen waar je je bestaande zadel (of een geheel nieuw zadel) kon laten verlagen. Optie viel af door de ontzettende lange leveringstermijn. Uiteindelijk viel het oog op een topic op het net waar een RT-rijder, schijnbaar met het zelfde "probleem", terecht was gekomen bij Hieke Seinen in Zwaag. Hij was uitermate tevreden en stak dit in zijn topic ook niet onder stoelen of banken (die Hieke trouwens ook bekleed

). Contact gelegd met Hieke en met beide zadels naar Zwaag gereden. Hieke heeft het bestuurderszadel direct onderhanden genomen en enigszins verlaagd voor een pasbeurt op mijn RT. Vervolgens heeft ze hierna het bestuurderszadel verfijnd en bijrijderszadel ook opnieuw bekleed. Het resultaat is werkelijk waar verbluffend en grandioos. Niet alleen is het een juweeltje om te zien, maar het zitcomfort en VOORAL mijn beide voeten bij stilstand PLAT op de grond, is een verademing. Hieke is werkelijk een vakvrouw op dit gebied en ook nog eens zeer prettig om er zaken mee te doen. Het resultaat kan je op de bijgevoegde foto's "bewonderen". Mochten er mensen zijn, die hetzelfde lot ondergaan dan wat ik HAD, met name had, zijn hier de gegevens van de vakvrouw; Hieke Seinen, de Oude Veiling 39, 1689 AB Zwaag. Ze is ook makkelijk te vinden op het internet.

,
Maurice.
Makkum