tijden de donkere maanden geen overbodige luxe

De RT voorzien van reflecterende (witte) wheelstriping, en refelcterende (zwarte) striping op de kuip.
zijaanzicht

vooraanzicht

achter aanzicht (dit is rode reflectietape van 3M)

bovenstaande zijn allemaal met flits genomen, in reallife is het effect wat minder fel
gewoon bij daglicht zonder flits, nog steeds black as black can be

meningen zullen verdeeld zijn, maar veiligheid boven alles :mrgreen:

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) Hein
 Hein

ook gedaan: achterzijde koffers, een paar streepjes op de zij- en voorkant (op de ruit-steun) en wat er over bleef van de zwarte ScotchMagic zit op de topkoffer. Op de velgen een blauwe bies die ook redelijk reflecteert.
 ook gedaan: achterzijde koffers, een paar streepjes op de zij- en voorkant (op de ruit-steun) en wat er over bleef van de zwarte ScotchMagic zit op de topkoffer. Op de velgen een blauwe bies die ook redelijk reflecteert.

Ze staan daar erg vaak bij de OK, iets met 'verscherpt toezicht A27' Ik heb liever dat ze op telefoongebruik, richting aangeven,  verlichting en voorrang controleren , dat zijn volgens mij véél gevaarlijker zaken in het verkeer dan een kleine overschrijding van de FAS (Fiscaal Aanbevolen Snelheid
 Ze staan daar erg vaak bij de OK, iets met 'verscherpt toezicht A27' Ik heb liever dat ze op telefoongebruik, richting aangeven,  verlichting en voorrang controleren , dat zijn volgens mij véél gevaarlijker zaken in het verkeer dan een kleine overschrijding van de FAS (Fiscaal Aanbevolen Snelheid  )
 )