Ook vanaf deze kant van het toetsenbord & beeldscherm beterschap toegewenst!
Helaas ben ik ook een ervaringsdeskundige, dus allemaal heel erg herkenbaar.
Natuurlijk ken ik jou specifieke situatie niet en dat gaat mij natuurlijk verder niets aan.
Maar je moet die drempel mentaal wel nemen dat jij jezelf nu eerst de ruimte gunt om het te verwerken wat er voorgevallen is en daarvan te leren.
Doe je dat niet, blijf je daar jarenlang last van houden. (ook daarin ben ik helaas een ervaringsdeskundige)
E.e.a is afhankelijk van het individu en de omstandigheden, maar ook zaken zoals wie was de "schuldige", zag je het mogelijk onbewust "aan komen", had jij het kunnen voorkomen, en zo voort.
Maal daar alsjeblieft niet te lang over, je herstel is op dit moment het meest belangrijk.
Het is nu de schrik en emoties die de overhand hebben en dat is normaal & heel begrijpelijk.
Of je ooit nog motor wilt gaan rijden kan je altijd later nog over gaan nadenken.
Ik had het zelf langere tijd in de ijskast geplaatst en geen motor gereden en daar heb ik nu nog elke dag spijt van, ongeacht de ongevallen die ik meegemaakt heb.
ik ben er wel een voorzichtigere verkeersdeelnemer door geworden, zie mijn onderschrift.
100%.
Kortom, nu is nog niet het moment voor dergelijke keuzes.