Je hebt absoluut gelijk & bent correct;
Tegenwoordig komt veel, heel veel uit China.
Ook de duurdere.
Hoewel de led-dochters van Philips echt de gerenommeerde merken zijn, naast enkele Amerikaanse merken.
Maar dat gaat verder buiten dit onderwerp.
Ik wilde juist specifiek deze exacte led(opbouw) duiden;
Je ziet ze ook, in kleinere model en dan wel steek-fitting, als stadsverlichting gebruikt worden.
En na verloop van tijd zie je de losse ledjes in de koplamp van de 1200RT liggen, gedeeltelijk of geheel, losgetrild.
Soms werkt de led dan nog wel, maar echt fraai is het niet.
Je refereert naar Xenon verlichting, maar dit draadje gaat volgens mij over die 2-kleurige led-lampen?

Xenon is al diverse malen op het

vrijwel uit den treurt bediscussieerd & becommentarieerd, weet niet of je dat onderwerp nogmaals dan wilt aansnijden.
Maar is mijn jarenlange ervaringen dat je zicht in het donker vele malen beter is dan bij halogeen verlichting, dat goed afgestelde xenon het overige verkeer niet zou behoeven te hinderen, maar dat je beter ook geen xenon kunt monteren zonder de koplamp te laten aanpassen daarvoor.
Gebruik de zoekfunctie van het

rechts-bovenaan, en zoek eens op "xenon".
Maar dat gaat verder buiten dit onderwerp, volgens mij.
De 1200-serie was toentertijd revolutionair maar echt een vreemde eend is het niet, het zijn vaak de diverse andere merken die soms "traditioneel" blijven en geen vernieuwende technieken gebruiken. Maar BMW is daarin echt heus niet de enige.
CAN-bus reduceert de kabelboom tot veel eenvoudigere proporties en brengt uitgebreide intelligentie naar de diverse modules van de motor en een stuk autonomie. Die techniek wordt al heel wat jaren ook in de 4-wielige toegepast, en met succes.
Met als nadeel dat je niet zomaar straffeloos aan de verlichting of het elektrische gedeelte kunt aanpassen, tenzij je weet wat je doet en/of maatregelen neemt.
Het gebruik van lampen met een enkelvoudige gloeidraad (wat het geval is bij alle lampen op de 1200RT) vereenvoudigt ook de bekabeling.
Naast een economisch effect, immers een gloeilamp met 2x gloeidraden en 1x defecte gloeidraad moet je desondanks vervangen.
Door het gebruik van software om alle (!) verlichting aan te sturen, wordt het rem- en dimlicht van de 1200RT voorzien vanuit 1 gloeilamp met 1 gloeidraad. (er zitten 2x gloeilampen in het achterlicht van de 1200RT om aan de wettelijke eisen van lichtbeeld te voldoen).
Dat jou remlicht knippert en daarna constant brand doet mij vermoeden dat daar de Kisan TailBlazer gemonteerd is, die gebruik ik zelf ook al heel wat jaren;
http://kisantech.com/mag/index.php/pfin/20w-s2pak.html
Er zijn vele leveranciers van led-lampen in Nederland, afhankelijk van je applicatie(s).
1tje waar ik goede ervaringen mee heb;
https://www.xenonlamp.nl
Ook over dat onderwerp zijn er al wat draadjes geweest.
Aan de voorzijde wordt een "driehoek" aan verlichting aangeraden.
Aan de zij- en achterkant retroreflectie, met name.