Moest hier nog steeds mijn RT showen maar hij was wit en IK vindt dat absoluut niks.
Dus heb ik haar een ander kleurtje gegeven wat IK wel mooi vind

Mvg Martijn
Moderator: RT_Patrick
Het is echt Metallic grijsfschuurman schreef: 01 mei 2021, 22:01 Mooi gedaan. Van politie wit naar KMAR blauw. Vind de kleur blauw veel mooier staan. Thumbs up!
ongeveer 200euro (ben zelf de spuiter
Gespoten :) Ben zelf spuiter geweest dus het kriebelt zo nu en danPanEuRoel schreef: 01 mei 2021, 21:59 Wow, metamorfose!!! Wat een verschil met de oude kleur. Ik snap wel dat dit je voorkeur heeft.
Gespoten of gewrapt?![]()
Ik ben het helemaal met Eilert eens, als je dat zelf kan, geeft dat heel veel voldoening. Is ook wel prettig voor de portemonnee.BlackPearl schreef: 02 mei 2021, 00:46Gespoten :) Ben zelf spuiter geweest dus het kriebelt zo nu en danPanEuRoel schreef: 01 mei 2021, 21:59 Wow, metamorfose!!! Wat een verschil met de oude kleur. Ik snap wel dat dit je voorkeur heeft.
Gespoten of gewrapt?![]()
![]()
Wrappen is leuk maar toch ben ik er geen fan van helenmaal niet op motorfietsen ivm de vele bochten en kieren.(rt dan)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!