Zoals jullie op de foto kunnen zien heb ik een scheur in het zadel van mijn

Wie heeft er een betere oplossing??
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Mark Nijhof
Moderator: RT_Patrick
Is ook wel mooi maar niet noodzakelijk goedkoper als bovenstaande. Ik heb ook lang getwijfeld maar bij Tijger Leathers heb je inspraak . Je kan daar bepalen hoe jij wil zitten. Kwestie van goed aangeven en proberen maar dan heb je daarna wel een zadel op maat. Een zadel bestellen zonder te weten hoe het uiteindelijk zit voor jou heeft ook zijn nadelen. En je kan bij Tijger leathers ook gewoon kiezen voor alleen een nieuwe hoes als je minder geld wil uitgeven. Het materiaal wat er bij mij opzit is ook super. Lekker stroef je schuift niet over het zadel. Maar ook bij Topsellerie kan je veel samenstellen naar wens alleen het resultaat weet je pas als het op je motor zit toch?concours schreef:http://www.topsellerie.nl je bestelt een nieuw bekleed zadel en na ontvangst stuur je jouw kapotte zadel terug. Ik heb het ook gedaan. Perfecte werkwijze en voordelig(er) geprijsd.
Dingeman schreef:Ik spreek uit ervaring. Heb in het verleden ook mijn RT-zadel naar wens laten aanpassen bij TL. Buiten op het trottoir "zitten en passen", zadel aanpassen binnen, wederom buiten "zitten en passen" enz. enz. Na afloop dacht ik "dit is het". Bij mijn eerste de beste lange tour toch weer last van dezelfde "pijnen" aan mijn achterste als tevoren. En dat bleef zo. Dus zonde van de tijd en het geld dat ik eraan heb gespendeerd.
+1Dingeman schreef:
Ik spreek uit ervaring. Heb in het verleden ook mijn RT-zadel naar wens laten aanpassen bij TL. Buiten op het trottoir "zitten en passen", zadel aanpassen binnen, wederom buiten "zitten en passen" enz. enz. Na afloop dacht ik "dit is het". Bij mijn eerste de beste lange tour toch weer last van dezelfde "pijnen" aan mijn achterste als tevoren. En dat bleef zo. Dus zonde van de tijd en het geld dat ik eraan heb gespendeerd.
Dan blijft het toch ook gedeeltelijk eigen schuld. Ik gaf precies aan datgene wat volgens mij verbetering kon geven. En dat is voor mij gedaan. Maar vooral die aanpassing van de vorm van het zadel deed de truuk. Geen zitkuil waar je automatisch naar het verkeerde punt schuift. Zij kunnen ook niet veel meer doen dan luisteren naar jou wensen en dat proberen te maken. Ik had een mooie tekening gemaakt . Ik heb eerst zelf getest thuis waar ik meer schuim in het zadel wilde om het in de gewenste vorm te krijgen voor mij. Kwestie van stuk schuim en even testen wanneer het beter zit.Maar uiteindelijk zal elk zadel met schuim toch inzakken net als elke autostoel. De zadels waren beter toen er nog veren inzaten en niet alleen schuim.Dingelbert schreef:+1Dingeman schreef:
Ik spreek uit ervaring. Heb in het verleden ook mijn RT-zadel naar wens laten aanpassen bij TL. Buiten op het trottoir "zitten en passen", zadel aanpassen binnen, wederom buiten "zitten en passen" enz. enz. Na afloop dacht ik "dit is het". Bij mijn eerste de beste lange tour toch weer last van dezelfde "pijnen" aan mijn achterste als tevoren. En dat bleef zo. Dus zonde van de tijd en het geld dat ik eraan heb gespendeerd.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!